LadyInRed Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 hvor mye koster regnstøvlene til ilse jacobsen sånn ca? tror jeg må få meg et par for det trengs når man bor i bergen
Eliza Doalot Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg betalte 899,- for mine. De er forøvrig geniale!
Søtpotita Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Nokon som veit korleis desse er i forhold til Viking-støvlane? Litt stivare?
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Vet ikke helt det, men disse har i hvert fall deilig for som gjør at de ikke blir klamme, og så finnes de ikke glatte. Anbefales!
nea Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Vet ikke helt det, men disse har i hvert fall deilig for som gjør at de ikke blir klamme, og så finnes de ikke glatte. Anbefales! ← Signerer denne!! Jeg er frysepinne nr 1 og elsker disse støvlene!! Jeg betalte 899 jeg også
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) De har kommet i en ny utgave også nå; litt lavere, uten snøring og med to små glitterspenner på siden. Logoen står skrevet nedover bak istedet for oppe langs kanten. Ellers samme såle og for, tror jeg. Mener også at de har med leopard-stoffkant oppe. http://www.ilsejacobsen.dk/winter_rain/c6rub9.shtml Edit: lagt til link. Endret 6. oktober 2006 av Mie
Millis Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har både viking og ilse j sine. Viking er nok de mest behagelige, men ilse er gode de og og mye penere å se på (selv om annenhver person om ikke mer har dem...)
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 IL er laget av gummi som er naturmateriale. Viking er vel lagd av en kjemisk plastblanding. Sikkert med mange brommere og andre farlige stoffer.
LadyInRed Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2006 visste ikke at Ilse j. sine var foret. Men det er jo bare digg for jeg er skikkelig frysepinne Er foret veldig tykt eller bør jeg ha ragger itillegg ? jeg skal til københavn til uken, skal se om de har dem billigere der & kanskje mer utvalg, hvir ikke blir det støvelkjøp med en gang jeg kommer hjem. for her REGNER det MASSE
Gjest Blondie65 Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 De har et tynt fleecelignende for på innsiden. Hvis du skal vasse i snø med dem ville jeg hatt et ekstra par labber, og det samme utenpå eventuelle tynne nylonstrømper. Jeg hater sånne hyper, men fant ut at tiden var inne for gummistøvler da jeg kjøpte dem for et års tid siden. Har ikke angret. De er meget behagelige å gå med og kvaliteten er også god.
Gjest gjesta Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 Tror faktisk det er ullfor som er inni dem. De blir i hvert fall ikke klamme. Jeg har aldri frosset på beina når jeg har brukt mine, tror det har med sålen å gjøre også - mye av kulden kommer fra bakken.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 jeg skal til københavn til uken, skal se om de har dem billigere der & kanskje mer utvalg, hvir ikke blir det støvelkjøp med en gang jeg kommer hjem. for her REGNER det MASSE ← Jeg kjøpte mine i Danmark, de var ikke billigere der.
fargegla82 Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 De har kommet i en ny utgave også nå; litt lavere, uten snøring og med to små glitterspenner på siden. Logoen står skrevet nedover bak istedet for oppe langs kanten. Ellers samme såle og for, tror jeg. Mener også at de har med leopard-stoffkant oppe. http://www.ilsejacobsen.dk/winter_rain/c6rub9.shtml Edit: lagt til link. ← 899kr for den lave utgaven også?
LadyInRed Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 9. oktober 2006 er støvlene til Ilse J. litt store i str?
Eliza Doalot Skrevet 9. oktober 2006 #16 Skrevet 9. oktober 2006 er støvlene til Ilse J. litt store i str? ← Veldig, faktisk. Jeg bruker str 39, men har god plass i str 38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå