Gå til innhold

mbt sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd masai barefoot technology skoene? Står og går veldig masse i løpet av arbeidsdagen(kokk) og er på utkikk etter bedre sko. Og da er eg ikke interessert i alle som bare vil fortelle hvor stygge de er !

Skrevet

Hei! He he, må si meg enig i at de ikke er spesielt lekre disse skoene, men sandalutgaven er helt ok å se på da!

Men det viktigste er jo hvordan de er å ha på, og der må jeg si at selv er jeg "avhengig" av disse skoene. Har selv store problemer med rygg/bekken og en kneskade, så det å gå/stå lenge på harde gulv/asfalt etc. er forferdelig. Men når jeg bruker disse skoene "overlever" jeg hele dager på handlesenter osv, og til og med to hele dager i dyreparken gikk bedre enn forventet.

Jeg har investert i både sko og sandaler, da skoene blir litt voldsomme inne og på varme sommerdager osv.

Det går en liten stund før du blir vant med å gå med de, lurt å "gå de inn" litt og litt de første dagene, da du bruker litt andre muskler enn vanlig i disse skoene. Eneste bakdelen er at de er litt glatte på feks. våte gulv, men det er mulig de finnes med ulike såler nå. Jeg vil iallefall anbefale dem på det sterkeste, de koster mye, men er etter min mening verdt hver krone..

Lykke til :)

Skrevet

Jeg har prøvd et par og de var faktisk gode å gå med. Har ikke tatt meg råd til å kjøpe slike ennå.

Stygge? Jeg syntes det finnes flere som er helt ok, jeg da? Flere som ser ganske vanlige ut.

Skrevet

De er fantastiske!! :-D

Noe mer trengs egentlig ikke og sies.

Skrevet

Hva koster disse da? Vil de hjelpe mot bekken, hofte og kneplager?

Skrevet
Hva koster disse da? Vil de hjelpe mot bekken, hofte og kneplager?

Som du ser i mitt tidligere innlegg hjelper de iallefall meg endel, blir selvsagt ikke smertefri av de, men klarer mer... Vi er jo alle forskjelige, så det må vel nesten bare prøves... :)

Koster 1700-1800 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...