Tartar Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 20. oktober 2006 He he! ok:) Men det ble til at vi kjøpte höganäs sitt servise:) Svart og fint! Håper kvaliteten er god:)
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #22 Skrevet 20. oktober 2006 vi har firkantet service i svart fra a-møbler
Mini_me Skrevet 20. oktober 2006 #23 Skrevet 20. oktober 2006 Royal Copenhagen har et nydelig servise som har svarte middagstallerker, matte....
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #24 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg leter etter et helt sort servise,som er matt,og ikke har noen som helst ting på seg. Det nærmeste jeg har kommet i min leten er black design sitt black rice servise,men de har jo ikke tallerkner? Og dessuten tror jeg det blir litt mye med alle de riskorna som er på det. Og kaffe/te servise som hører til er så kompakt og tungt. Skulle gjerne ha hatt noe som var litt mer keramikk aktig? Steingods? Er det noen som har sett noe slikt? Noen som har noen linker? Tusen takk! ← Så slike matte på Skeidar. var grønne inni koppene. Dessuten har jeg helt sett fra forige svarte periode. både middag og kaffe. Kom og hent..
Gjest Gjest_holly_* Skrevet 29. oktober 2006 #25 Skrevet 29. oktober 2006 Er det noe jeg angrer på, så er det at jeg kjøpte svart servise i min spede voksenalder. Svart! Herlighet.. Det er vel lite som får mat til å se mindre innbydende ut. Ser frem til den dagen jeg kan kjøpe enkle, hvite porselenstallerkner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå