Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Har en kjekk og grei sønn i 2. klasse som er veldig flink og snill til å låne ut klær til de andre barna i klassen som ikke har bytteklær eller tørre sokker tilgjengelig. Dette er jo en flott egenskap, men klærne kommer aldri tilbake. Jeg blir litt lei av å "miste" et par joggebukser og 3-5 par sokker hvert halvår. Gutten min minner de andre barna på dette, men det kommer aldri tilbake. (Er spesielt et par "syndere" da, som kansje ikke har alt helt på styr hjemme). Ikke alle sokkepar er merket, men joggebukse med navn på? Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å beholde klær med navnet til en klassekamerat inne i. Jeg føler meg smålig, men har veldig lyst å nekte sønnen min å være snill. Trist ja, men når foreldre er så sløve...
Malama Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Har du prøvd å ta det opp direkte med foreldrene? Det må jo være en bedre løsning enn at han ikke kan gjøre dette, og antakelig mer effektivt enn at han tar det opp med barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå