Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Ja hvor står dere når dere tar på dere sminke? jeg pleier å stå på badet, men det er så dårlig lys der, foretrekker heller å stå foran et vindu med dagslys, da synes jeg det er lettere å legge sminke og man oppnår bra resultat.
Furstina Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 jag står på badet - men vi har bra ljus och dessutom ett stort (frostat) fönster över handfatet. Till fest brukar jag ibland gå ut i hallen och dubbelkolla i den spegeln också
Arkana Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg står foran speilet på badet. Har lys rett over meg og synes det er nok. Mamma setter seg derimot med et lite sminkespeil et sted hvor det er dagslys, hadde aldri klart å sminke meg om jeg måtte holde et speil oppi ansiktet mitt samtidig.
Malama Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg gjør det på badet. Har godt lys der, men ikke akkurat dagslys da, der er ikke et eneste vindu på badet vårt, som ligger under bakkenivå. Har tenkt på å få meg et "sminkebord" med speil og godt lys en annen plass, men det er rett og slett mest for smykkene da, min forlovede har egentlig nedlagt forbud mot å ta på dem på badet, ettersom jeg mer enn en gang har mistet en øredobb ned i sluken på vasken...
Gjest Alyx Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er helt avhengig av å sitte i et vindu å sminke meg. Kommer nok av traumer fra ungdomsårene da jeg fikk øye på meg selv i et speil ute i dagslys, jeg så ikke ut.. Jeg vet jo at jeg er flinkere idag, men det henger i..
Malama Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Tror at det faktum at jeg har sett meg selv i speil i dagslys mange nok ganger til å vite at min "normale makeup" er trygg gjør at jeg ikke stresser med dette, men dersom jeg legger noe "annerledes" så sjekker jeg det nok gjerne ja. Har gulv-til-tak speil i gangen, og kaster jo et blikk i det før jeg går ut. Der kan jeg nok sjekke sminken i et mer naturlig lys også. Eller med håndspeil i et vindu, om jeg var meget i tvil, men jeg legger nesten aldri noe annet enn farger jeg føler meg trygg på uansett.
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er helt avhengig av å sitte i et vindu å sminke meg. Kommer nok av traumer fra ungdomsårene da jeg fikk øye på meg selv i et speil ute i dagslys, jeg så ikke ut.. Jeg vet jo at jeg er flinkere idag, men det henger i.. ← uffda Jeg sminker meg på badet i flatterende baderomsbelysning, men sjekker i speil i rom med naturlig dagslys
Sukkersøta Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Bruker lite sminke da...men sminker meg på badet...ofte dårlig tid om morgenen! Men har jo med meg et lite speil i veska. Sjekker meg når jeg kommer i dagslys...for sikkerhetsskyld!
aline Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 sminker meg i speilet på badet, der det ikke er dagslys, så jeg tar alltid en rask sjekk med speil i vindu etter at jeg er ferdig, bare for å sjekke at ting ser naturlig ut. legger til tider dekkstiften i speil i dagslys, om jeg har noe som må dekkes, da jeg føler jeg har bedre kontroll på hvordan det faktisk dekker uten å synes.
Salt Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg sminker meg stort sett foran speilet i gangen.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Sminker meg foran pcen Har et stort skrivebord som står inntil et stort vindu, også har jeg et sånt rundt sminkespeil jeg ser meg i. Da får jeg daglyset rett på. Før sminket jeg meg på badet, men fikk jo helt sjokk hver gang jeg kom ut og så meg selv i et speil i dagslys, så det tør jeg ikke mer.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Har godt med lys på badet, men tar alltid en siste sjekk foran de store stuevinduene
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er ung og sminker meg på badet, men det er tydeligvis ikke så lurt det Vi har god belysning på badet, ikke vindu, men jeg sjekker meg ofte med et lommespeil når jeg har kommet meg ut døra, og ser meg selv i speilet i gangen før jeg går ut, så jeg tror ikke det er så ille altså
Gjest Gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Det sies jo at man alltid skal sminke seg i det lyset man skal være i. Men jeg sminker meg alltid i den flatterende baderomsbelysningen, ettersom det er der jeg har størst speil, vask og all sminke og kremer og dilldall. Jeg har jo en fast "dagsminke" som jeg ofte bruker, og som jeg sikkert kunne lagt like fint i blinde
~white lady~ Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Det sies jo at man alltid skal sminke seg i det lyset man skal være i. Men jeg sminker meg alltid i den flatterende baderomsbelysningen, ettersom det er der jeg har størst speil, vask og all sminke og kremer og dilldall. Jeg har jo en fast "dagsminke" som jeg ofte bruker, og som jeg sikkert kunne lagt like fint i blinde ← Enig i det Men før vi flyttet bodde vi i en stor leilighet med enorme vinduer, så da satte jeg meg ved de. Eneste som ikke var så kult var når det kom folk ut på verandaen i bygningen over veien, og de begynte å myse bort i min retning---
Gjest Gjest1 Skrevet 6. oktober 2006 #16 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg sminker meg i stuen, alltid i nærheten av vinduer. Sjekker sminken etterpå i forskjellige rom
Gjest Tweek Skrevet 7. oktober 2006 #17 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg sitter på kjøkkenbordet, noen ganger i sofaen. Da får jeg dagslys og det er mye bedre å sminke seg i. Jeg hater å sminke med på badet, da må jeg stå og det er drittlys, hehe
Furstina Skrevet 7. oktober 2006 #18 Skrevet 7. oktober 2006 Så här års när jag sminkar mig är det inte mycket till dagsljus ute - så då är faktiskt badet (med fönster) bäst. Klockan 6-7 är det ganska mörkt ute och värre lär det bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå