Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Enkelt og greit - ja eller nei ? Bare svar hvis du er sikker.
La Luna Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Men du må jo ha det dere øvelseskjøringbevisgreiene da.
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Det er kommet mange nye regler nå siden den gang jeg var atten, men siden jeg i sin tid tok mopedlappen slipper jeg trafikalt grunnkurs. Men, jeg kunne likevel tenkt meg å ta kjøretimer samtidig som jeg holder på med teorien for å ikke bruke lengre tid enn jeg må.
La Luna Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Det skal gå helt fint det (hvis det ikke har kommet noen nye rare regler den siste tida....?) Jeg tok alle mine kjøretimer før jeg tok teorieksamen.
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg gjorde det når jeg tok lappen for 2 år siden iallefall.. Så lenge du har trafikalt grunnkursgreiene i orden så tror jeg ikke det er noe problem nå heller Du må ha bestått teorien før du blir meldt opp til oppkjøring, men ellers er det vel fritt frem
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Hjertelig takk, da skal det bli sving på sakene her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå