Gå til innhold

Denne burde vel passe for oss -damer ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:sjokk: Hjelp er i :

Faresone.

Skjønnhetsprodukter regjerer ikke akkurat universet ditt, men du er i faresonen for at de kan komme til å gjøre det. Alikevel - dette kan slå begge veier, og hvilken, er opp til deg.

Gjest Loolaa ikke pålogget
Skrevet

Her er mitt resultat:

Faresone.

Score: 41% Skjønnhetsprodukter regjerer ikke akkurat universet ditt, men du er i faresonen for at de kan komme til å gjøre det. Alikevel - dette kan slå begge veier, og hvilken, er opp til deg.

Ops... Tror nok jeg fort vipper opp mot mer avhengig, jeg. Kremer og stæsj er gøy! :sjarmor:

Skrevet

Ikke avhengig.

Score: 20% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.

Skrevet

Ikke avhengig.

Score: 12% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.

Skrevet

OOps i faresonen! men det var ikke akkurat uventet..syns det er gøy å prøve ut nye ting :)

Skrevet

Ikke avhengig.

Score: 16% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.

Sånn som jeg hadde venta det :)

Klems,

Julie

Skrevet

Score: 50% Skjønnhetsprodukter regjerer ikke akkurat universet ditt, men du er i faresonen for at de kan komme til å gjøre det. Alikevel - dette kan slå begge veier, og hvilken, er opp til deg.

:oops:

Skrevet

Score: 50%

Skjønnhetsprodukter regjerer ikke akkurat universet ditt, men du er i faresonen for at de kan komme til å gjøre det. Alikevel - dette kan slå begge veier, og hvilken, er opp til deg.

Tja, jeg er jo glad i hudpleie, kosmetikk og parfyme da, men jeg vil ikke si jeg overdriver dah. Men jeg MÅ ha på meg sminke og ha håret ordentlig når jeg skal uttafor døra.

Var noe vinglete svaralternativer, så måtte svare det nærneste : - )

:briller::briller:

Skrevet

:o

Du kommer ut som...

Faresone.

Score: 54% Skjønnhetsprodukter regjerer ikke akkurat universet ditt, men du er i faresonen for at de kan komme til å gjøre det. Alikevel - dette kan slå begge veier, og hvilken, er opp til deg.

Jøss!! Saken er den, at jeg kunne nesten åpnet mitt eget lille parfymeri med alle de produktene jeg har her hjemme, men jeg bruker ikke mer enn kanskje halvparten av dem og knapt nok det... :oops: Jeg bare elsker å shoppe produktene og prøve ut nye ting, men det er jo noen feilkjøp i ny og ne også.... :lol:

Lillian

Gjest Étoile
Skrevet

Oj da... Faresonen... :o

Var vel egentlig ikke uventet..... :)

Skrevet

Jeg kom ut som ikke avhengig med 29%. Men var nok ikke alle alternativene som var like gode nei.

Skrevet

Du kommer ut som...

Faresone! :o

Score: 41%

Skrevet

Score: 75%

Det må være en sann drøm å komme inn på badet ditt... Enten det er mascara, parfyme, hudkrem eller foundationpudderkremdingseboms - du har det, og du elsker det. Du får antakelig frysninger på ryggen av å gå inn i et parfymeri, og dånedippen når det viser seg at favorittproduktet er på tilbud.

UHH, skremmende.. :ler:

Skrevet

Du kommer ut som...

Ikke avhengig.

Score: 16% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.

Jeg er ikke overrasket.... :ler:

Skrevet

Ikke avhengig.

Score: 33%

Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.

Skrevet

Du kommer ut som...

Ikke avhengig.

Score: 29% Joda, du er avhengig - av enkelhet: "Less is more". Du vet hva du trenger, og du holder deg til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...