Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....hos dere selv og hos barna?

Bare nysgjerrig på hva som er vanlig jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Very Victoria
Skrevet

Vårt kostbare silk look sengetøy fra Kid kan ikke vaskes så det ligger alltid på. Lukter ikke og er helt hygienisk.

Skrevet

Hver 3. dag til en gang i uka. Varierer litt.

Skrevet
Vårt kostbare silk look sengetøy fra Kid kan ikke vaskes så det ligger alltid på. Lukter ikke og er helt hygienisk.

Åh ja, silkesengesett fra Kid - litt luxus skal man da unne seg i hverda'n! Har det på samme måten! Føler meg nesten som hu i Dynastiet her jeg altså, Krystle. :sexy:

Skrevet

Hver 3uke så lenge jeg sover i den alene! Men skifter oftere putevar da, det skjer hver andre uke eller noe!

Skrevet

Jeg skifter etter en til to uker, det kommer litt an på...

Skrevet

Minstemann på 6 har fremdeles uhell i senga om natta, så hos han skiftes det periodevis daglig (nattlig). Hos oss voksne skiftes det ca. månedlig. Det samme gjelder hos tiåringen. Kanskje jeg må bli flinkere til å skifte sengetøy?

Skrevet

Hver 14. dag.

Om sommeren blir det vel litt oftere iom at det blir litt mer svetting pga varmen.

Skrevet

Er jeg ekkel som som regel ikke skifter mer enn hver fjerde uke...? Jeg sover aleine i senga da, hvis det har noe å si.... :sjenert:

Gjest bamsemums
Skrevet

Ca 1 gang i uken, elsker å legge meg i nytt rent sengetøy! Har masse sengetøy så det skal ikke stå på det... ;)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Ca. hver 14. dag. Kunne gjerne gjort det oftere for det er så godt å legge seg nydusjet i rent sengetøy ;)

Jeg har ingen barn å skifte på sengen til, men deler seng med samboeren min, hvis det er av betydning

Endret av StineMa
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

annenhver eller hver tredje uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...