Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Heisann alle sammen, håper dere kan hjelpe meg litt. jeg er altså på utkikk etter en ny funtation, har til nå brukt maybeline sin men kunne tenkt meg å prøvd en ny en. den må dekke godt. noen som vet om noen bra merker, og hvor får jeg kjøpt det.. bor i stavanger området har forresten hørt mye skryt om id sine produkter men hvor får jeg kjøpt det?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hva med å teste ut noe Chanel? ← Jo hvorfor ikke bruker du fundation fra chanel? er du fornøyd?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Må nesten få med at jeg har veldig tørr hud, hva passer best da?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg elsker purelux mineralfoundation, sjekk ut purelux.com. Der kan du bestille prøver! Av flytende foundation elsker jeg chanel teint fluid universel, clinique prefectly real makeup. Men desse to dekker ikke så mye, spessielt ikke den sistnevnte.
Gjest Deception Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Chanel Vitalumiere er beregnet for tørr hud, men jeg synes den gir en litt voksaktig følelse på huden. Ellers er Lancome Teint Renergie Lift bra for tørr hud, eller Kanebo Cream Finish foundation. Den siste er litt mer dekkende. Hvis du kun vil ha glød og ikke noe som dekker, anbefaler jeg Color Clone fra Helena Rubinstein.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Noen som har noen erfaringer fra funtationen til dior? den skal vist være veldig bra for tørr hud.
Gjest Frk Åberg Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg er veldig fornøyd med den fra I.D, men om den dekker veldig godt, er jeg usikker på. Den ser veldig naturlig ut, noe som kanskje går litt på bekostning av dekkeevnen. Har også hørt noe om at den kanskje passer bedre for de med normal og fet hud, enn tørr.
Gjest Blanca Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har også tørr hud og bruker ID eller Chanel Vitalumiere. ID kan du legge på lag for lag og få den så dekknde som du ønsker. Husk å legge på rikelig med fuktighetskrem under for å unngå at huden din tørker ut ytterligere. Du får kjøpt den i hudpleiesalonger. Chanel Vitalumiere inneholder mye fuktighet og den er veldig drøy i bruk. Jeg liker den godt, særlig til kveldsbruk. Gir masse fukt og glød og har en medium dekkevne.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Ingen som har erfaringer fra dior sin? dekker den bra?
Gjest Blanca Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Ingen som har erfaringer fra dior sin? dekker den bra? ← Dior har veldig mange forskjellige. Det spørs hvilken du mener.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Dior har veldig mange forskjellige. Det spørs hvilken du mener. ← Jeg mener diorskin eclat satin
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg liker Helena Rubinstein Color Clone og Makeupstore Wonder Foundation.
Søtpotita Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Kanebo Fluid, denne er eg superfornøgd med! Har også pudder.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Av flytende foundation er Color Clone fra Rubinstein det beste jeg har prøvd. Som nevnt så dekker den lite, men gir fin glød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå