Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 21. januar 2003 #1 Del Skrevet 21. januar 2003 Etter et par tragiske drap med AG-3 ble det bestemt at alle HV-soldater måtte levere inn tennstempel og tennfjær til våpenet vårt slik at alle skulle være trygge. HALLO!! Har det hjulpet? De siste drapene er begått med hagle og kniv. Er det aktuelt å kreve alle hagler innlevert eller alle knivblad - slik at vi bare sitter med skaftet? Hva med dem som blir kvalt? Eller påkjørt? Her har politikerne f...meg mange muligheter til å komme med nye "fornuftige" forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. januar 2003 #2 Del Skrevet 21. januar 2003 Er dette Ola igjen dorian? Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 21. januar 2003 #3 Del Skrevet 21. januar 2003 Nei, jeg skrev jo ikke noe om negere eller muslimer eller "Fremskritts"partiet. Bare en liten frustrasjonsutblåsing fra en avvæpnet kriger... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. januar 2003 #4 Del Skrevet 21. januar 2003 Nei, jeg skrev jo ikke noe om negere eller muslimer eller "Fremskritts"partiet. Bare en liten frustrasjonsutblåsing fra en avvæpnet kriger... :evil: LOL! Hva skal du med den AG-3en anyway? Ha den bare for å bevise at du er mann? Det som er fakta er at det har skjedd drap med militæret sine våpen. Klart de ikke vil ha skylda for dette. Derfor samler de dem inn. Full forståelse for det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 21. januar 2003 #5 Del Skrevet 21. januar 2003 Det hadde vært like greit å levere inn hele våpenet - jeg klarer meg greit uten (selv om du sikkert vet at AG-3 er mange menns lille penisforlenger, vi som ikke har råd til BMW) Dessuten ER det dustete med denne innleveringen - det er gjort på omtrent 7 minutter å "bestille" de to aktuelle delene via internett. Så dersom jeg virkelig har ambisjoner om å drepe noen (fortsatt ikke muslimer eller negere... ) er det ikke noe problem - så lenge det ikke skjer på impuls :o Og hva med det frivillige skyttervesen? Det er jo hundretusener av våpen i heimene - og i siste instans er det vel forsvarsdepartementet som får ansvaret dersom det smeller i utide fra noen av disse våpnene også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. januar 2003 #6 Del Skrevet 21. januar 2003 Det hadde vært like greit å levere inn hele våpenet - jeg klarer meg greit uten (selv om du sikkert vet at AG-3 er mange menns lille penisforlenger, vi som ikke har råd til BMW) Dessuten ER det dustete med denne innleveringen - det er gjort på omtrent 7 minutter å "bestille" de to aktuelle delene via internett. Så dersom jeg virkelig har ambisjoner om å drepe noen (fortsatt ikke muslimer eller negere... ) er det ikke noe problem - så lenge det ikke skjer på impuls :o Og hva med det frivillige skyttervesen? Det er jo hundretusener av våpen i heimene - og i siste instans er det vel forsvarsdepartementet som får ansvaret dersom det smeller i utide fra noen av disse våpnene også! Det blir noe annet hvis du kjøper delene selv. Det er ikke lengre de som leverte ut våpnene sin feil da. For de har i utgangspunktet "fjernet" muligheten for bruk av det våpenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 21. januar 2003 #7 Del Skrevet 21. januar 2003 Helt riktig! Dermed har politikerne våre vist at for dem er ansvarsfraskriving viktigere enn å forebygge på en ordentlig måte. Ved å si at "Nei, dette har ikke vi ansvar for, for vi vedtok jo at stemplet skulle leveres inn" har de sikkert god samvittighet. Kanskje det var politiker man skulle blitt? Jeg synes i det hele tatt at all kriminalitet skulle vært forbudt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. januar 2003 #8 Del Skrevet 21. januar 2003 Helt riktig! Dermed har politikerne våre vist at for dem er ansvarsfraskriving viktigere enn å forebygge på en ordentlig måte. Ved å si at "Nei, dette har ikke vi ansvar for, for vi vedtok jo at stemplet skulle leveres inn" har de sikkert god samvittighet. Kanskje det var politiker man skulle blitt? Jeg synes i det hele tatt at all kriminalitet skulle vært forbudt... Jepp! Det var det jeg skulle frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå