Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Har en nydelig jente på 10 dager som jeg nå fullammer (måtte gi tillegg de første dagene pga lite melk). Hun er rolig og harmonisk, sover masse og spiser ca. hver tredje-fjerde time. Kan jeg stole på at hun får i seg nok mat? ?Hun fikk tørstefeber på klinikken fordi hun fikk i seg for lite væske, men nå har hun tissebleier, og bæsjer ca. 5 ganger i døgnet (!!!) Da kan jeg vel stole på at alt er bra?? Hadde flaskebarn sist, så da var det så lett å ha oversikt over mengde mat....
Gjest HB Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Tissebleier og en fornøyd unge er tegn på at hun får nok å spise. Hilsen Lille meg
Eliza Doalot Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Tissebleier og en fornøyd unge er tegn på at hun får nok å spise. Hilsen Lille meg ← Jeg fikk dessuten tilbud fra både føden og helsestasjonen om å komme og veie hvis jeg var usikker om hun fikk nok. Vi var innom helsestasjonen og veide når hun var ca 3 uker, og det var veldig betryggende å se at hun hadde lagt på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå