Gå til innhold

Sveio-saken

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette er helt grusomt. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hva som får ett menneske til å gjøre noe sånt.

Og så hun ene datteren på 21 år som bodde på hybel. Jeg får helt vondt inni meg....Hele familien drept, og så sitter en igjen der.... Nei, det er grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke akkurat at full offentlighet vil hjelpe hun ene dattera som er igjen til å komme vidre med livet sitt. Stakkars jente, hun må jo ha det helt forferdelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kommentere denne saken spesielt, og jeg mener man bør være litt varsom med sine uttalelser.

MEN: jeg har lyst til å si at jeg OFTE stiller spørsmålstegn ved hvor "gode" slike småsamfunn blir påstått å være!

Ja, jeg bare spør!!!

Mirabella

Ikke en sjel her hadde visst om jeg f.eks hadde blitt borte i over en uke..(ikke menignen å trekke fram meg igjen da, men som et eksempel bare)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Familietragedie er ikke dekkende nok skriver en. Mulig dere har sittet på en rosa sky her i livet og skjønner ingen ting?

Jeg syns det er kvalmende av dere og komme med det dere har skrevet. Dere kjenner ikke saken.

Mye kan skje med et menneske, menneskesinnet i den dype fortvilelse. Vi vet ikke hva som har skjedd.

Dere har en forutinntatt holdning.

Tragisk det som har skjedd, men vis litt voksenholdning. Det er fam og datter som er igjen.

Hilsen fra en meget ARG Rita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ønsker ikke slike spekulasjoner her på KG. Dette er en tragisk sak og vi må ta hensyn og respektere de pårørende.

Man kan gjerne diskutere familetragedie , men ikke knyttet mot en spesiell sak.

Tråden stenges og deler av tidligere innlegg i denne debatten er editert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...