siebaeo Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg og en kompis brukte å se hvem som kunne finne på de teiteste dobbeltnavnene. Veldig gøy! Jeg tar bare noen få i farten (for jeg burde kanskje jobbe litt... ): Finn-Torfinn Bill-Frode Ken-Benny Per-Barry Golf-Ronny Ull-Grete (jentenavn er tydeligvis verre..) Kommer du på noen teite navn? Endret 6. oktober 2006 av siebaeo
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Linda-Belinda Grethe-Margrethe Lene-Helene Trine-Katrine Hjørdis-Shakira Gerd-Zoe
Hu i Svingen Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har ikke funnet det på selv, det er faktisk en jeg (be)kjenner: Tom Bob
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Johnny-Ronny Billy-Willy Anne-Janne Geir-Ralph Olga-Renate
siebaeo Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har ikke funnet det på selv, det er faktisk en jeg (be)kjenner: Tom Bob ← Hva skjedde der liksom?! Originalt ar det i alle fall. Mange bra navn her forresten!
TheHairyToothfairy Skrevet 8. oktober 2006 #12 Skrevet 8. oktober 2006 Fred Ulrik. Fin fyr, man skal ikke skues på navnet. Finn Sebastian. Kjenner'n egentlig ikke, kan ikke uttale meg. Reidar Johann. Rasshøl.
Gjest Frk Åberg Skrevet 8. oktober 2006 #13 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg har hørt om en som heter Bob Ludvig. Far er amerikansk, mor norsk. Brødrene har også noen morsomme norsk-amerikanske kombinajsoner, men de husker jeg ikke.
Gjest Tweek Skrevet 10. oktober 2006 #14 Skrevet 10. oktober 2006 Bob Kåre ← Alle mobber bob kåre, men jeg har hørt det så mange ganger at jeg begynner å synte sdset er litt fint jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå