Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp blitt slutt mellom oss, og han har bursdag om et par uker. Hadde alt kjøpt en gave til han før det ble slutt. En ting i den gaven er sånn at jeg ikke har bruk for det selv, eller jeg ikke kan tenke meg noen jeg kjenner som jeg noen gang skulle kunne gi det til. Er en effekt i forbindelse med favorittbandet hans.

Kan jeg gi den til han i burdagsgave likevel? Vil egentlig gjerne han skal ha den, men er litt usikker. Kjøpte den med tanke på han etter my leting på nettet etter akkurat den tingen. mMen samtidig så føler jeg at det blir litt feil å skulle gi han noe. Kan jo putte den nederst i en skuff og glemme den så klart, men det er liksom så bortkasta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom dere fortsatt er venner er det vel bare å si det som det er og overrekke presangen!

Skrevet

Enig. Jeg ville gitt gaven til ham. Med mindre det ble slutt fordi han er en drittsekk da, selvfølgelig.

Skrevet

Er han en grei fyr så gir du han den. Hater dere hverandre så ikke gi han den. Og iallefall ikke gi han den fordi du vil han tilbake.

Skrevet

Det høres ut som du har veldig lyst å gi den til han.. så da syns jeg du skal gjøre det.. :) i alle fall viss du kan være sikker på at han ikke tar det som et håp om at du vil ha han tilbake.. viss det var du som slo opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...