Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjeder meg litt, så jeg har laget enda en "hva-er-din-favoritt"-tråd

Min favorittbutikk er vel H&M, finner alltid så mye snertent der catgrey.gif //K@tie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger hobby-forretninger og interiør-forretninge, store som små. Der kan jeg holde til i timesvis..... (men, hjelp - jeg mangler penger.....). Drømme meg bort - nydelig. For ikke å snakke om forretninger som selger lappe-stoffer........ icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

Skrevet

Interiørbutikker, møbelbutikker og butikker med mye dill-dall...12

Skrevet

Jeg har ikke en spesiell favorittbutikk. Men hobbybutikker, stoffbutter og interiørbutikker kan jeg oppholde meg i, i timevis...... :0)12

Gjest KristinK
Skrevet

Jeg elsker hobbybutikker. Pandruo er en veldig flott butikk, men etter å ha opplevd elendig service der en rekke ganger holder jeg meg helst til andre hobbybutikker. Men dette er steder jeg kan kikke og være i i evigheter. Aller mest for å hente inspirasjon og ideer til ting man kan lage selv.12

Skrevet

Datarekvisita...

Bokhandlere...

Musikk-forrretninger...

Interiør-forretninger

Møbel-butikker...

Elektro-forhandlere...

Diverse klesbutikker...

Lekebutikker... icon_lol.gif

Og "Alt mulig" butikker...

Det som derimot er frustrerende, er bilforhandlere... Når man ser drømmebilen, men ikke har råd... icon_rolleyes.gif

hjerter_rundt.gif

@lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-23 17:18 ]

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Bokhandel med masse annet stesj i også. Og så kjøkkenutstyrbutikker, da.... Ja, og sportsbutikker. Når jeg er i sånne butikker drømmer jeg alltid om å ha et gavekort på 10000 i lomma!

• 2 uker senere...
Skrevet

Bruktbutikker!!!

Min store lidenskap er gamle "vintage" klær og møbler!!!

Gjest sexysadie
Skrevet

Min favorittbutikk er Namaste i Trondheim! Der går jeg og handler mine klær

Skrevet

Alle møbelsentre.

Maxbo

Clas Ohlson

Nille (!), big osv

Hobbybutikker

Kjøkkenbutikker

Bokhandlere

Alle som har masse smått til en billig penge!12

• 3 uker senere...
Skrevet

Bokhandlere.

Men jeg ser ikke så mye på bøker. Mest av alt ser jeg på alt det andre. Skrivepapir, permer, morsomme notisbøker, kalendere, penner, tusjer, linjaler, små esker til oppbevaring og slikt. Ser jeg på bøker er det ikke skjønlitterære, det må være fakta. Det må være noe nyttig som opplevelser, interiør, selvutvikling eller ting og tang.

Vita.

Det er billig, man kan gå i ro og fred. Og kjøpe en del småting hvis man vil unne seg noe for kropp og sjel. Hårfarge, badeolje, sminke, hudpleie osv.

Eksotiske butikker.

Ikke halal-mat og slikt. Jeg tenker mest på Shangri-la og slike steder man selger klær, små figurer, røkelse, hatter, smykker osv.

12

• 7 år senere...
Gjest Desember
Skrevet

Nettbutikker :ler:

Ellers er alt innen interiør og glassmagasin av størst interesse. Klesbutikker er det jeg liker minst, og derfor kjøper jeg det meste av klærne mine på nett.

Skrevet

eBay er favoritten min av mange grunner.

Ellers bruker jeg Feelunique mye.

Skrevet

Fretex, og andre bruktbutikker.

I utlandet, de typiske "kinabutikkene" med alt fra verktøy og bestikk til klær og glorete pyntefigurer. Det aller aller meste er ting jeg ikke ville finne på å kjøpe uansett hvor rik jeg var, men innimellom finner man små skatter.

Også glad i å kikke i "juggelsmykkebutikker", husker ikke noen kjedenavn akkurat nå.

Gjest Agurkolat
Skrevet

Elsker bruktbutikker og antikk sjapper.. Foretrekker helst dei ut på landet, meir skatter og finne dar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...