Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor er det så innmari vanskelig å finne en seriøs gutt på nettet som vil være med på en trekant. Er jo bare gamle gifte menn som maser! Og finner man noen gutter som er litt yngre så trekker de seg...
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Gutt 35 Call me! Har alltid hatt lyst til dette
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hvor i landet bor dere da? Vi er et par som ønsker mere.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Hva med å registrere dere så kan dere ta det på PM?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 hehe... kanskje det ja;) Vi er veldig unge da, så maks-grensen for oss går til 26 år! Bor på østlandet
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Det at dere er unge KAN ha noe med saken å gjøre. Jeg har en ganske striks nedre grense (ca 25-30 år) for hvem jeg i det hele tatt vurderer. Jeg føler jeg da har større sjanse for å treffe på personer som er gjennomtenkte i at de faktisk ønsker dette, og ikke bare har fått et innfall eller den ene har klart å overtale den andre.
Daiquiry Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Vi syns også det var vanskelig, men vi har heldigvis truffet en på Eros, som vi nå har lagt til vår private msn adresse og han virker helt topp...Tror det er viktig å konsentrere seg om en av gangen, og sile de ut etterhvert...Er veldig mange useriøse der ute...men man merker det jo fort på måten de skriver på og hva de skriver.. Lykke til med letingen...dere finner nok en til slutt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå