Gå til innhold

Noen spørsmål....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er nyforelsket og alt er fryd og gammen, men må spørre om noen ting....

Mulig jeg er litt prippen(?), men synes bare at sex mens jeg har mensen og å bli tatt i rumpen bare er ekkelt, og det er noe jeg aldri kunne funnet på. Kjæresten min har derimot en litt annen mening, noe som ikke akkurat skaper problemer, men som er litt kjipt...

Hva er deres holdninger til dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Begge meninger finnes vel her. Det som er viktig er at dere to kan klare å finne deres grenser sammen. Sånn er parforhold, vettu, begge må gi noe og gi avkall på noe. Gevinsten håper jeg dere ser. :)

Skrevet

Sex når jeg virkelig BLØR har aldri vært aktuelt for noen av oss, selv om jeg tror ikke jeg egentlig hadde brydd meg de gangene jeg er smertefri. Men det er uansett snakk om 2-3 dager, så det gjør ikke så mye.

Analsex er det faktisk jeg som kunne tenkt meg å prøvd, han vil ikke ;)

Men det er MINE holdninger, og at du er prippen ville jeg overhodet ikke påstå!

Skrevet

Jeg synes heller ikke at mensen-sex og analsex er noe særlig, og du har all rett til å si i fra at du ikke vil det.

Skrevet

Jeg har aldri sex når jeg har mensen, og å bli tatt i rumpen er helt uaktuelt for min del

Skrevet

Det å bli tatt i analen er kun en tilvenning. Ihvertfall var det slik for meg. Vi smurte godt og nå har jeg ingen problemer med det. Typen min har også en ganske stor pikk.

Det begynte jo med at det er sinnsykt deilig å ha begge hullene fylt når jeg får orgasme, så det eneste forskjellen når jeg har mensen er at jeg bare får det ene.

Men - det er helt sikkert mange meninger om det her ute.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Med eksen min hadde vi sex selv om jeg hadde mensen, om på en litt diskre måte. Jeg sa fra i om at jeg hadde mensen, men det ble alltid til at vi snek oss til å ha litt sex for det. På de verste dagene ville jeg av og til ikke, men da koste vi oss på andre måter.

Men jeg syntes ikke det er prippent å ikke ville ha det. Jeg kunne egentlig aldri tenkt meg å ha det før vi bare måtte allikevel. Forstår godt at man vil slippe det "sølet", også fra mannens side. Sånn jeg hadde fått inntrykk av på vorspiel hvor tabu-tema diskuteres høylytt når folk blir fulle, er damer med mensen skikkelig æsj i følge guttene. Men med min eks var hvis ikke det noe å bry seg om. Folk er forskjellige.

Ellers går det da fint å kose seg uten å ha verken vaginalt eller analt samleie, eller oralsex for kvinnen, hvis man har lyst. Jeg benyttet gjerne sjansen til å heller gi guttene en hjelpende hånd når jeg selv var off limits.

Skrevet

Jeg liker ikke å ha sex de to første dagene når jeg blør i bøtter og spann, har kramper i livmora og dårlig mage. Føler meg ikke akkurat som en sex kitten da! Ellers er det greit å "kjøre brannbil" (helst i dusjen). Men noen menn synes jo mensen er skikkelig nasty da..

Og analsex er jeg glad i uansett!

Men synes ikke du er prippen. Jeg liker egentlig best å ha en rimelig penetreringsfri uke, hvor vi bare koser litt og jeg tilfredsstiller han. Tror ikke han har særlig problemer med det :)

Skrevet

...kom på en ting: Det store problemet er jo at jeg blir ti ganger så kåt som vanlig når jeg har mensen! Er det bare meg, eller?

Skrevet

Når jeg har mensen og vi vil ha sex bruker vi kondom. Jeg føler det er bedre og han og. Slipper "griset"..........

Men når jeg har vondt har jeg ikke sex.

Men jeg syns og at jeg ofte blir kåtere de siste dagene av mensen enn ellers...

Så kanskje ikke så uvanlig?!?

Gjest bente85
Skrevet

Vel jeg liker ikke helt sex når jeg har mensen.

Det er ok om jeg ikke blør akkurat der å da.

Det å bli tatt bakfra, vet jeg ikke helt.

Jeg å kjæresten min snakket om det, og jeg tror han ikke likte helt det han heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...