Netten Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Mottok akkurat et par Crocs i posten fra www.rei.com, men de var annerledes enn dem jeg har fra før (kjøpt på Platou). De var hardere å gå med, og materialet var mer gummi-/plastaktig. Lurer på om disse er fake? Noen andre her som har bestilt fra denne nettsiden? Synes det er rart at det som angivelig skal være samme modell som den jeg har, er så ulik...
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tror nok ikke de er fake nei. Jeg har to par fra Rei og de er også forskjellige. Jeg tror faktisk det har noen med fargen og gjøre også. Jeg har et par navy og de er liksom mer skinnende i fargen og et par lime som er mer matt og det virker som de rett og slett er laget av litt forskjellig materiale. De i navy var litt mer harde i begynnelsen, mens de i lime liksom er mykere og virker som de former seg mer. Litt vanskelig å forklare, men er det kopi er det i alle fall en meget god kopi.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Gjest over igjen. Jeg er litt dårlig til å forklare, men hvis du ser på: http://www.taylorshoes.com/cayman.htm Hvis du f.eks ser på fargene turkis og navy ser du at utseende og materiale/farge er ulikt selv om det er samme modell.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 At noen vil ha tupperware på føttene skjønner ikke jeg.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 At noen vil ha tupperware på føttene skjønner ikke jeg. ← Var det noen som spurte her hva du synes om crocs?
Netten Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Gjest over igjen. Jeg er litt dårlig til å forklare, men hvis du ser på: http://www.taylorshoes.com/cayman.htm Hvis du f.eks ser på fargene turkis og navy ser du at utseende og materiale/farge er ulikt selv om det er samme modell. ← Så på bildene, og alle disse ser like ut som dem jeg fikk i posten. Det rare er at ingen av dem ser ut slik som de på Platou gjør. Fargene er t.o.m. annerledes selv om de heter det samme både i farge og modell. Mønsteret på sålen er litt annerledes, og bak på hælstroppen står det crocs uten tm (trademark), mens på Platou-skoene er det med. Skoene er greie å gå med - litt hardere bare - så det er ingen kjempebig deal; jeg bare reagerer litt hvis de lover ekte vare, men ikke har det. edit: skriveleif Endret 6. oktober 2006 av Netten
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Hvis du ser på bildene en gang til så kan du f.eks. se at den øverste linjen på de turkise er ulik den på de som er navy. Den turkise skoen er nettopp kommet og er nyere modell. Mulig Platou rett og slett selger nyere crocs. Hvis crocsene er som bildekk så hardner jo gummien jo lengre de ligger. Mine crocs har også andre forskjeller, under det ene paret står det www.crocs.com, men ikke under de andre så vidt jeg husker. At fargene er annerledes tror jeg bare skyldes bildene, for jeg så også dette i butikken, men fargegjengivelsen blir ikke nødvendigvis helt riktig på bilder. Det kan man også se hvis man ser på ulike nettsider har samme modellen ulik farge. Både rei og taylorshoes står på www.crocs.com som forhandler av crocs.
Netten Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2006 Både rei og taylorshoes står på www.crocs.com som forhandler av crocs. ← Kan du linke til det? Prøvde å finne det på siden, men fant det ikke...
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Det er kun fysiske butikker som står oppført tror jeg. Men der fant jeg dem i alle fall. Her er f.eks flere reibutikker nevnt som forhandlere. Men er du usikker enda så send en mail til kundeservice crocs og spør hvorfor det er forskjell på skoene og om rei har lov å selge crocs over internett, om dem vet om det er ekte.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 At noen vil ha tupperware på føttene skjønner ikke jeg. ← Det er som Uggs. Når kjendisene tar det på seg, følger bermen etter.
Saeria Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Det er som Uggs. Når kjendisene tar det på seg, følger bermen etter. ← Så vanlige folk er altså dårligere enn kjendiser?
Gjest Fruktfat Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 crocs er forskjellige etter hvor de er laget! sambo har et par laget i italia, og et par laget i colorado. de fra colorado er større og litt mykere, de fra italia er blankere og mer skinnende (og altså litt mindre). mønsteret nedi er også litt forskjellig. og disse er garantert ekte
Gjest Tanita Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Det er som Uggs. Når kjendisene tar det på seg, følger bermen etter. ← Men je har ikke sett en eneste kjendis med crocs på. Stygge skoene...
Gjest Fjellsippa Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 (endret) At noen vil ha tupperware på føttene skjønner ikke jeg. ← Det skjønner du hvis du prøver dem på. De er helt fantastisk å gå inne i. I en annen tråd her spekuleres det i om http://www.taylorshoes.com/cayman.htm selger falske crocs. Jeg har kjøpt mine hos www.rei.com. Under står det at de er laget i Mexico. De er matt i fargen, men helt fantastisk å gå i, så de kan ikke være falske. At de ser forskjellig ut kan kanskje ha noe med at det kan være forskjellige modeller. Hvis du ser på www.rei.com ser du at de har ulike modeller å velge mellom. Endret 7. oktober 2006 av Fjellsippa
Netten Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 10. oktober 2006 Det skjønner du hvis du prøver dem på. De er helt fantastisk å gå inne i. I en annen tråd her spekuleres det i om http://www.taylorshoes.com/cayman.htm selger falske crocs. Jeg har kjøpt mine hos www.rei.com. Under står det at de er laget i Mexico. De er matt i fargen, men helt fantastisk å gå i, så de kan ikke være falske. At de ser forskjellig ut kan kanskje ha noe med at det kan være forskjellige modeller. Hvis du ser på www.rei.com ser du at de har ulike modeller å velge mellom. ← Greien er at begge parene er akkurat samme modell (cayman), men ser ulike ut. Nå har jeg gått med de nye fra www.rei.com på jobben i hele går, og jeg må faktisk si at de andre jeg har er mye bedre! Skikkelig skuffet nå! Hvis dine er laget i Mexico er det litt rart, for Crocs produseres i Canada.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #16 Skrevet 10. oktober 2006 Mine crocs står det made in USA under.
Gjest Fruktfat Skrevet 10. oktober 2006 #17 Skrevet 10. oktober 2006 for Crocs produseres i Canada. ← nei, ikke bare. som jeg skrev i innlegget mitt over produseres de forskjellige steder; sambo og jeg har crocs som er produsert i tre forskjellige land, og det er det som gjør forskjellen! gå innom en butikk som selger crocs og som vet noe om crocs, så får du samme svaret
Gjest Netten ii Skrevet 10. oktober 2006 #18 Skrevet 10. oktober 2006 nei, ikke bare. som jeg skrev i innlegget mitt over produseres de forskjellige steder; sambo og jeg har crocs som er produsert i tre forskjellige land, og det er det som gjør forskjellen! gå innom en butikk som selger crocs og som vet noe om crocs, så får du samme svaret ← Okidoki! Jeg skal gi meg snart... Men begge parene mine - som er forskjellige selv om de er samme modell - er prod. i Canada... Og REI-crocsene er mye dårligere å gå med, men men...
Gjest Fruktfat Skrevet 10. oktober 2006 #19 Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Okidoki! Jeg skal gi meg snart... Men begge parene mine - som er forskjellige selv om de er samme modell - er prod. i Canada... Og REI-crocsene er mye dårligere å gå med, men men... ← det var jo rart da. vi har samme modell -cayman- men de to han har er forskjellige. men de er jo som sagt produsert i forskjellige land og. Endret 10. oktober 2006 av Fruktfat
Gjest Fruktfat Skrevet 10. oktober 2006 #20 Skrevet 10. oktober 2006 forresten; det kan ikke være fordi de nye er nettopp nye da? de blir litt mykere etterhvert, synes jeg. gubben merket stor forskjell på de parene har i mykheten, antar at det kommer litt av at de andre var brukt en stund, men de var heller ikke like på andre detaljer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå