Gjest pillarGuri Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har jobbet i et firma som vikar i tre år.Sånn til og fra. Altså ikke full jobb hele året. noen mener det er uhørt å måtte jobbe som vikar så lenge. Noen sa i forbifarten at jeg taper på det. (utenom lønnen) Hva er det jeg mister som vikar som er en soleklar rett for andre i full 100/& stilling?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Du kan jo miste jobben når som helst. Er ikke garantert 100% jobb, ikke faste vakter. Ikke pensjon.
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Du kan jo miste jobben når som helst. Er ikke garantert 100% jobb, ikke faste vakter. Ikke pensjon. ← ikke penson?? la oss si at eg jobber halve året da,men jeg opparbeider jo meg pensjon i den perioden?
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 ikke penson?? la oss si at eg jobber halve året da,men jeg opparbeider jo meg pensjon i den perioden? ← Mange jobber har ekstra pensjon ordning i tillegg til folketrygden, det får du vel ikke som vikar???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå