Gå til innhold

Bifile folk

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei jeg bare lurer på hva dere syns om dette. Jeg har ikke noe imot det, selv er jeg heterofil jente men fyren min er bifil. Det er mange ekle jenter i klassen som absolutt skal kommentere og kritisere. De er et år yngre enn meg, 16 altså og er da voksne nok til å godta sånt, eller er dette rett og slett FOR ekkelt for uvitende fordomsfulle fjortiser? Nå har det seg også sånn at de kaller meg ustabil fordi jeg er sammen med han, fordi han er med i et mye omtalt smerteshow. Jeg syns det er latterlig, at folk ikke bare kan godta at folk er forskjellige. Usj dette hørte ikke hjemme på Sex forumet

men vi hadde sex i går. Sånn nå gjør det det :sjarmor:

Men uansett.. det begynner jo å gå en stakkar på nervene når jeg er så glad og lykkelig for å være forelsket , og idioter må komme og prøve å få meg til å føle meg ekkel. Jaja drit i dem, jeg gidder ikke høre på de uansett. Nå glemte jeg poenget med denne tråden... Jo! Hva er galt med bifili?

Ikkeno.

Videoannonse
Annonse
Gjest Duchess
Skrevet

Jada, det er mange som mener det er noe grunnleggende feil med oss som er bi...

Det må de jo få lov å syns- for de vet ikke bedre stakkars.

Det er en helt annen verden for dem, og da er det lett å angripe det med å døme det nord og ned og kritisere.

Når man er 16 så er man som regel ikke så voksen heller, så det kommer ikke som et sjokk på meg at personer i spesielt denne aldersgruppa (men også mye eldre) reagerer på den måten.

Ikke bry deg om det- de vet ikke hva de snakker om.

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Bifile er de som står i ett veikryss hvor den ene veien fører til Gayville og den andre til Casa del Lesbo og ikke kan bestemme seg. Derfor går de frem og tilbake mellom byene inntil de vet hva de vil.

Men vær stolt av kjæresten din likevel du.

Milla

Skrevet

Milla ?

Mener du bifile står i ett veikryss og de veiene som er fører til Gayville eller Casa del Lesbo ?

Jamen en bifil person står da vitterlig ikke mellom valgene å være homse eller lesbe ? De står vel heller midt i mellom å velge mann eller dame til partner ? Eller de kanskje velger begge ?

Correct me if I am wrong.......

Jeg synes ikke det er "galt" om noen er bifile og til første innskriver her,- det er da ikke noe galt i at kjæresten din er bifil ? Sålenge dere har det bra og vil være sammen med hverandre ?

Drit i hønsehuene i klassen din! Typisk folk i den alderen å være drittsekker.

Det viktigste er at DERE gjør som dere vil :D :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er bra at dere ikke er som disse folkene. Merkelig at de skal være så trangsynte, men de vet vel ikke bedre må bare argumentere med "æsj". Jeg er kjempestolt av kjæresten min jeg, og hater det hvis folk snakker fritt om han enten om legning eller hva han driver med (er med i vulgeriis). Derfor ble det stor krangel i klassen i dag. Noen som støttet meg der, men flest lufthuer. Nesten så jeg gruer meg til å gå på skolen, siden argumentene mine ikke virker (at vi er sammen og han ikke knuller på andre gutter når han er med meg akkurat osv) for de kommer med ekle sårende kommentarer. herregud har aldri blitt så provosert før. Menmen... kan ikke unngå skolen heller...

Skrevet

Selvfølgelig, er det like ok å være homofil, lesbisk eller bifil!!! Når det gjelder de bifile, har de jo et lettere valg - nemlig flere å velge mellom :P .

Man bør respektere at andre ikke alltid er lik en selv. Håper en dag det blir fullt ut godtatt å være noe annet enn hetrofil!

P.s. Er hetrofil selv :blunke:

Mogens

Skrevet

Tror åpenheten er mye bedre nå, men selvsagt enkelte som bare dømme. Som regel et resultat av uvitenhet.

Bifile mennesker er akkurat som alle andre. Har selv mange bifile venner og er vel ikke helt streit selv heller...and proud of it 8)

Skrevet

Gud, så stolt jeg er av å være bifil! Det beste i hele verden, jeg får jo begge deler......

Så syns jeg kanskje ikke at det er så rart at 16-åringer ikke helt har skjønt det, når man er 16 tror man gjerne at man eier verden, men: når du blir litt mer voksen skjønner man jo at man tok heeeeelt feil......

Vær stolt av kjæresten din du....

Skrevet

MILLA!!! Nå ble jeg sinna...eier du ikke respekt for andre mennesker. Den var vel litt drøy hva?

Hvis det er slik at enkelte føler seg vel seksuelt sammen med begge kjønn så er vel ikke det unormalt. Greit at alle får ha sin mening, men akkurat her så underbygger du denne jentas tvil angående kjæresten hennes. En 16 åring er selvfølgelig mere usikker på slikt enn de eldre, men det jeg ønsker at hun skal forstå er at så lenge hun selv føler seg vel med denne personen som tilfeldigvis er bi-fil, så bør hun stå imot det andre sier. Og jeg håper hun er såpass at hun skjønner at det du skriver her bare er for å opprettholde en fin fasade. Men det hjelper ikke å være pen utenpå hvis man forsurer miljøet rundt seg med bak-vendt-land holdninger og gammeldagse meninger. Selv om du skriver "men vær stolt av kjæresten din likevel du" såp hjelper ikke det. Tvetydige meldinger du sender ut må jeg si. At få ord kan si så mye om en person er helt utrolig. Mener nå jeg da...

Gjest Anonymous
Skrevet

hei det er meg som startet innlegget. Jeg er forresten 17 år hehe. Men uansett, jeg tviler ikke på noe som helst jeg liker han mer og mer og mer, og i går var iallfall fantastisk. Mange mener at det er ekkelt siden tingen hans kanskje har vært innom en gutteanal eller to, men så lenge han er sammen med meg er det jo bare "musa" mi den skal inni for å si det sånn. :hoho: Han er ikke femi og sitter ikke og snakker om gutter. han oppfører seg helt normalt heterofilt i mine øyne, og da er det jo ingen sak.

Skrevet

Og en ting. Hvorfor tror folk at bifile/biseksuelle er sexgale og må ha sex med noen av det motsatte kjønn selv når man er i et forhold? :ler:

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg tror noen misforstod det jeg mente med Gayville og Casa del Lesbo-

for som jeg skrev så går de jo mellom disse to stedene og kan leve store deler av livet sammen med enten en mann eller en kvinne.

Det med at de er kronisk utro og ligger med alt de ser er vel mer enn myte- men jeg tror nok at mange føler seg truet av bifile nettopp pga. deres rykte.

Og det med at det er "deilig å være bifil"- vel. Jeg tror det er er mer skikkelig hard jobbing.

Milla

Gjest Hilde K S
Skrevet

Når man er 16 vil man så gjerne være en i gjengen og det er ikke akseptert å ha meninger som ikke stemmer overens med flertallet. Etter hvert som tiden går vil du og partneren din oppleve mer aksept i samfunnet.

Hvorfor blir alltid Millas innlegg tolket i værste mening ?

:evil: :evil: :evil: :evil:

Skrevet
Jeg tror noen misforstod det jeg mente med Gayville og Casa del Lesbo-

for som jeg skrev så går de jo mellom disse to stedene og kan leve store deler av livet sammen med enten en mann eller en kvinne.

Det med at de er kronisk utro og ligger med alt de ser er vel mer enn myte- men jeg tror nok at mange føler seg truet av bifile nettopp pga. deres rykte.

Og det med at det er "deilig å være bifil"- vel. Jeg tror det er er mer skikkelig hard jobbing.

Milla

Nei, jeg tror det er du som er litt uklar her.....

De går mellom disse to stedene ? Så de kan velge mellom å være homser eller lesber eller midt i mellom ? Hvis de drar til Gayville kan de være med menn og hvis de drar til Casa del Lesbo kan de være med kvinner ? Er alle kvinnene eller mennene som er sammen med bifile homser eller lesber da ? Det var SLIK jeg forstod / misforstod dette. Synes det var et lett feiltolkelig utsagn jeg dah. Men tror jeg skjønner penget ditt likevel :wink: Flere måter å tolke det på ser du....

Gjest Duchess
Skrevet

Ikke alle bifile forelsker seg i samme kjønn.

Noen er kun seksuelt i samme kjønn, og kaller seg da gjerne biSEKSUELLE -ikke bi FILE.

De som forelsker seg i begge kjønn kan vel ikke akkurat si at "denne gangen skal jeg forelske meg i ei dame"- det skjer hvis det skjer det, akkurat som heterofil forelskelse.

Bifile sier ofte at de tenner på/faller ikke for kjønn, men person.

Og det med at bi'er, enten de forelsker seg eller kun er seksuelt interessert er notorisk utro og er nymfomane hele gjengen- det er reinspikka bullshit.

Vi er like forskjellige vi som heterofile.

Gjest Anonymous
Skrevet
Når man er 16 vil man så gjerne være en i gjengen og det er ikke akseptert å ha meninger som ikke stemmer overens med flertallet. Etter hvert som tiden går vil du og partneren din oppleve mer aksept i samfunnet.

Hvorfor blir alltid Millas innlegg tolket i værste mening ?

:evil: :evil: :evil: :evil:

for 3 gang, jeg er 17! :P

Skrevet

Ser overhodet ingenting galt i å være bifil. Så lenge man er trofast når man er i et forhold ( uansett legning!) er det pokker det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...