Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri brukt knallrød leppestift før. Nå har jeg gått til innkjøp av min første, fordi jeg synes det er veldig flatterende på veldig mange.

Jeg synes det er veldig uvant å bruke det. Føler jeg får et helt annet utseende, og mannen min mener jeg ikke kler det så godt.. Men det mener han jo med alt som er uvant og nytt... Jeg ser at det liksom er fint, men UVANT!

Er dette noe jeg vil venne meg til, eller er det slik at ikke alle kler rød leppestift? Jeg er blond, blå øyne og lys hudfarge.

Skrevet

eg så en negresse på CSI her om dagen med rød leppestift, hun kledde det ikke... Jeg tror jeg nesten bare synes Marilyn monroe kledde det...

Skrevet

Jeg kler det ikke. Det er fint på noen, men jeg synes ofte tennene ser så gule ut med knallrød leppestift... :sjenert:

Gjest Deception
Skrevet

Jeg hadde virkelig følt meg som en "crossdresser"/dragqueen hvis jeg skulle prøvd, men kanskje en rød lipgloss hadde gått bedre?

Skrevet

Men når man ser på moterepotasjer og bilder av de hotteste hotte, så er det jo virkelig rød leppestift som er tingen!? Og alle de kler det jo.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet (endret)

Itte je... Blir gusten og får gule tenner av det. :(

Endret av Hedda Gabler
Skrevet

Naboen min kler det ikke! Hun er ganske sikkert passert 70 år, og følgelig mistet mesteparten av fylden i leppene. Det er ikke kult med to røde streker på tvers under nesa... ser ut som et myntinnkast... Men syns det kan være veldig fint på oss som fortsatt har litt lepper, såfremt man finner akkurat den perfekte varm/kald tonen til sin hud.

Skrevet

jeg bruker det ofte...og har fått gode og søte tilbakemeldinger..handler om å velge den RETTE rødfargen..

Skrevet

Med den riktige rødfarven er det fint syns jeg.

Skrevet

Det kan nok være fint hvis man finner den rette fargen. Noen kler kalde farger og andre varme.

Og så bør resten av makeupen stå i stil og da.

Skrevet

Jeg synes at mørke jenter passer best rød leppestift. Selv foretrekker jeg rosa..selv om rød kan være morsomt til den lille sorte ;)

Gjest squeeky
Skrevet

Siden du er ganske lys, så burde du kanskje ikke ha KNALLrød leppestift, men en som er litt mer begunder(skrives det sånn? Sikkert ikke :ler: )

De finnes i MANGE nyanser...med brunt og rosa f.eks...ville gått mot noe som var mer rosa rødt...husk også at om leppene er sterke, så dyss med øynene til naturlig, ellers kan det fort se "slutty" ut ;)

Skrevet

Jeg tror jeg skal bli fornøyd med den jeg har, når jeg bare blir vant med den. Knallrød leppestift er ikke noe jeg kommer til å bruke hver dag akkurat, men jeg liker å kunne variere sminken noe. Det er så lett å gro fast i en bestemt stil.

Skrevet

Jeg har ogås tenkt på dette her. Tror jeg snart skal gå til innkjøp av en selv..

Så var det bare å finne ut hvilken da...

Skrevet

Jeg lette en stund for å finne en farge som kledde meg og som ikke gjorde at tennene mine så gule ut... Men ble veldig bra da jeg fant riktig nyanse! :)

Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Med den rette rødfargen tror jeg alle kan se bra ut med røde lepper :)

Skrevet

Jeg tror også hemmeligheten er å velge rett rødfarge!

Skrevet
Jeg tror også hemmeligheten er å velge rett rødfarge!

Helt klart.

Skrevet

Rødrosa er veldig fint på meg som er lys blond og har blå øyne. Denne fargen:

Skrevet
Rødrosa er veldig fint på meg som er lys blond og har blå øyne. Denne fargen:

Hmm... Vi har lik hårfarge, øyenfarge og hudfarge. Og leppestiften min er også litt rødrosa, så da satser jeg på at jeg kan bruke den. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...