Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble opptatt med noe annet og fikk ikke med meg slutten.

Fant de ut hva smitten var?

Var det kopper?

Spennende var det ihvertfall!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det var kopper. Piken døde, men de reddet guttungen i en dramatisk kutt og skjær-greie.

Det sluttet med at at Carter og Abby sto utenfor rommet der. Og Abby sa at "si at vi har vært gjennom det verste nå" - og Carter sa "alt skal bli bra" og så kysset han henne og gjentok "alt skal bli bra"....tadam!

Dævven - nå har jeg avslørt at jeg glante både på Cæsar og Akutten - ja, jeg innrømmer det, jeg fikk med meg Beck også....

Skrevet

Korreksjon:

Det vi fikk vite var at det var noe som var svært likt Koppe-virus (samme "type" virus), men endelig svar kommer senere...

Skrevet
Det sluttet med at at Carter og Abby sto utenfor rommet der. Og Abby sa at "si at vi har vært gjennom det verste nå" - og Carter sa "alt skal bli bra" og så kysset han henne og gjentok "alt skal bli bra"....tadam!

Det så jeg......sto forran TVn med hjertet i halsen og holdt pusten. Det var nemelig det siste jeg fikk med meg......

Takk Tusenfryd!

Skrevet
Korreksjon:

Det vi fikk vite var at det var noe som var svært likt Koppe-virus (samme "type" virus), men endelig svar kommer senere...

Legger meg flat og innrømmer unøyaktigheten fra min side... stemmer det - jeg ble så opphengt i kysset - for dette har vi ventet på i flere sesonger føles det som...

Skrevet

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhh! Jeg ELSKER Akutten og jeg savner serien noe innihampen :cry: :cry: :cry:

Men jeg har ikke tv3 selvfølgelig : endamere :cry: :cry: :cry:

Når er det den går ? Hver mandag ? Hvilket klokkeslett ? Kommer den i reprise senere i uka ?

Klem, Diva :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...