Gå til innhold

Pakking av klær i koffert...

Anbefalte innlegg

Gjest Mette-bærte
Skrevet

Saken er at jeg skal bo i to kofferter fire uker fremover.Skal på kryss og tvers av heile Europa. Noe som jeg gleder meg til, nok om det.

Så trenger jeg noen gode tips/råd om hvordan jeg skal pakke koffertene som jeg skal ha med meg. Det blir både finklær og vanlige klær. Tenke å bruke finklærne når jeg skal i møter ellers i bil, tog og fly så skal bruke valig.

Sak er da at det blir to koffeter som blir fullstappet av både klær, pappier osv.

Så da lurer jeg på hvordan jeg skal pakke disse? Skal jeg ha penklær i en og hverdags i en?

Som du sikkert forstår så er det et puslespill...så da trenger jeg gode råd/tips om dette med pakking.

Dersom du kunne hjelpe meg så blir jeg veldig glad.

Takk for hjelpen til de som bidrar med hjelp og gode råd

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror muligens jeg hadde pakket i overdeler og underdeler...

Så hadde jeg tatt med meg et slikt reisestrykejern for å kunne få bort noen av koffertrynkene...

Skrevet

Jeg ville ha hatt litt av hvert i begge koffertene i tilfelle den ene (med finklærne) blir borte..

Skrevet

Et lite tips: rull klærne i stedenfor å brette, så blir de ikke så krøllete.

Skrevet

Anbefaler deg også å kjøpe noen små pakker/vesker som du kan legge det rullede tøyet i. Det blir lettere å holde oversikt, ting holder seg langt bedre på plass og blir ikke like skrukkete. Vet at merket Eagle Creak har masse lurt i denne forbindelse. Som for eksempel:

http://www.nomaden.no/main/index.php?page=...hpshop&Itemid=1

Finnes også egne poser beregnet for skjorter o.l. Jeg har blitt helt avhengig av den slags når jeg reiser. Det er så godt å slippe kaosfølelsen i kofferten/sekken o.l.

Skrevet

Jeg ville også anbefalt deg å rulle klærne.. Skal visstnok bli mindre rynker på de da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...