Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det Dustin Hoffman som er han karen i dress i Kapp Ahl reklamen som går på tv nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dobbeltgjenger. Se nøye neste gang, så ser du det. Bl.a. noen ansiktstrekk som ikke stemmer helt. ;)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Veksler mellom å synes det er kult og å synes synd på Dustin.

Skrevet

Oj, er det han, altså? Syns ikke han lignet på seg selv, jeg. Men det kan jo være fordi jeg ikke trodde det var han... :)

Skrevet
Veksler mellom å synes det er kult og å synes synd på Dustin.

Enig. Men tror jeg heller mot "synes synd på." ;)

Skrevet

Den beste er reklamen der han står og snakker med seg selv i speilet. "No, you DO look hot" eller noe sånn. :)

Synes reklamen er litt sjarmerende.

Skrevet
Enig. Men tror jeg heller mot "synes synd på." ;)

Hvorfor synes dere synd på ham?

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Er det den med vesten? TRAKTORDAME! Med sin dype stemme: Ønsk meg lykke til da, og mannen ligger bare på senga og tenker "Herregud, nå er det ikke lenge før hun kommer ut av skapet"

Skrevet

Det lurte jeg også på...

Skrevet

Sikkert fordi de mener det er forfall å gå ned i gradene fra kunstfilm til reklame...kommerst blir ufint? Men de tjener masse på det! Hvem ville vel ikke ha gjort det for de enorme summene man mottar for en slik jobb? :)

Men merkevaren, navnet deres, kan bli svekket som en følge av å delta i reklamefilmer.

Vendela Kirsebom, Isabella Rosselini, norske skuespillere ansatt ved Nationaltheatret og mange andre gjør det samme! For dem er det en jobb der de tjener massevis av penger.

Er dere misunnelige kanskje? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...