sorrow Skrevet 5. oktober 2006 #1 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Bli her med meg ikke gå Gå ikke mot lyset og la meg bli igjen her i mørket Jeg kan høre Englene rope på deg Men ikke la deg lokke Hør på stemmen min som brister Hør på hjertet mitt som knuser Føl smerten som river i meg Jeg ser at blikket ditt flakker bort fra meg Se på meg! Ikke se på dem Ikke la dem ta deg Jeg er ikke klar Ikke enda Ikke nå Sjelen din hviler nå i Englenes armer Du er et annet sted nå I en annen verden Du forlot meg her med tårene mine Med bittersøte minner Så her er jeg med skallet av det som en gang var deg Blikket som en gang var så full av liv er borte Gnisten er slukket Jeg klemmer hånden din men du klemmer ikke tilbake Jeg kjenner en svak vind Det er du som sier farvel Jeg lukker øynene Vil ikke ta farvel Det buldrer inni meg Jeg vil skrike Skrike så høyt at Englene ikke kan overse meg Slik at de gir deg tilbake til meg Så jeg skriker Jeg skriker av hele mitt hjerte Alt som møter meg er stillhet Jeg slipper hånden din Ser meg ikke tilbake For øynene mine er fremdeles lukket Jeg vil aldri si farvel Aldri gi slipp... Endret 5. oktober 2006 av sorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 5. oktober 2006 #2 Del Skrevet 5. oktober 2006 Så flott skrevet....... og vondt å lese det som ligger bak ordene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 5. oktober 2006 Takk for varme ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Del Skrevet 5. oktober 2006 Uff, skikkelig trist å lese Hva var det som skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det vil jeg helst ikke prate om...ikke enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 5. oktober 2006 #6 Del Skrevet 5. oktober 2006 det lurer jeg også på.. men har selvfølgelig full forståelse om det er ett IKKE tema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 5. oktober 2006 #7 Del Skrevet 5. oktober 2006 beklager.. du svarte visst før jeg postet innlegget mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 6. oktober 2006 #9 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg må først få gi deg en , også vil jeg bare si meg enig med de andre her om diktene dine er vakre, men samtidig så ufattelig vonde. Du skriver flott! Jeg var innom dagboka di og leste de du hadde skrevet der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå