Nemmera Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Noen som har vært i Lillestrøm på Kristins brudesalong på en lørdag? Står at man ikke kan bestille time da... Blir det bare surr, eller får man prøvd flere kjoler allikevel? Skal dit på lørdag...
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Prøvd kjoler får du nok, men du kan ikke regne med så mye service som du ville fått med en time, og dersom det er mye folk der så må du belage deg på å greie deg selv. Det er kjekt å få hjelp til å ta på, finne riktige underskjørt, finne frem størrelser, og finne andre kjoler i en stil du liker osv.
Nemmera Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) okey.. ja nei da er det ingen problem, for det var sånn jeg måtte gjøre på Brudekjolen i Øvre Slottsgate selv om jeg hadde bestilt time. Hjelp til å ta på kan jeg får av de jeg har med meg, og underskjørt er det ikke sikkert jeg behøver, så da er det bare å kjøre på da jo Endret 5. oktober 2006 av Nemmera
*Emma* Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Er ikke sånn at man er garantert dårlig service om man ikke har time..det er bare tull. Jeg har vært i to salonger, 1 i Moss og 1 i Fredrikstad begge stedene var jeg på lørdag og begge hadde sagt på forhånd at jeg ikke trengte time...jeg var alene begge stedene og fikk masse hjelp
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Neida, jeg sa ikke at du garantert fikk dorlig service, men at det er sansynlig at den blir dorligere enn om du har time. Dette er vel ikke midt i høysesongen, så det går vel bra, men fint å være obs på at en ikke må forvente superservice
Nemmera Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2006 Som allerede sagt så hadde jeg ikke tatt det så tungt om de ikke sto på pinne for meg heller, for jeg forventer jo ikke det om det er andre der. Bare lurte på om noen hadde erfaring med lørdager i akkurat denne salongen
Pinki Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg var på Kristins på en lørdag, atpåtil da de nettopp hadde startet salget, og fikk KJEMPESERVICE Var der ti minutter før de åpnet, og det var nok lurt for det ble kø utenfor før de åpnet dørene!! Alle som kom skrev seg på liste. Man måtte plukke kjoler selv vel å merke, og så prøvde man etter tur på listen (tror de hadde 4-5 prøverom). Da jeg prøvde hadde jeg en dame med meg hele tiden som hjalp til å få kjolene av og på, med og uten korsett, fant frem slør, hårklype og til og med en brudebukett!! Det skal også nevnes at jeg fant drømmekjolen der og er kjempefornøyd! Men da jeg dro derfra (ca 1045) var det masse folk som nærmest sto i kø for å se på kjolene, så mitt tips er: Dra dit gjerne på en lørdag, men vær tidlig ute - helst noen minutter før åpningstid!!!
Kath Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg var også hos Kristins på en lørdag, jeg kom kl 14:00 (jeg visste ikke åpningstidene da jeg dro på impuls) da var det 1 time til de stengte. Jeg skrev meg opp på listen og gikk å tittet og så på de som prøvde, og da klokken viste 14:50 begynte jeg å pakke sammen sakene mine, men da kom en hyggelig dame og sa hun kunne hjelpe meg! De holdt oppe 1 time ekstra bare for meg Så lenge jeg ikke var brydd med at sønnene hennes som også var der lekte gjemsel blandt alle kjolene Jeg kjøpte ikke kjole der da, men kom tilbake på en tirsdag hvor jeg igjen fikk UTROLIG bra service og til slutt fant kjolen min Kan anbefale Kristin uansett hvilken dag du måtte dra ditt!!!!!
Nemmera Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2006 Ok, jeg tror jeg er der kl 12, men det er jo ikke salg nå, så slik det var når du var der Pinki er det nok ikke nå, og hvis de til og med gidder å holde åpent lenger for kunder så virker jo det veldig positivt da Det er jo ikke akkurat sesong nå, så da er det sikkert ikke sånn megalang kø heller Trodde forresten det stengte kl 14.00 jeg... ?
Kath Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Ok, jeg tror jeg er der kl 12, men det er jo ikke salg nå, så slik det var når du var der Pinki er det nok ikke nå, og hvis de til og med gidder å holde åpent lenger for kunder så virker jo det veldig positivt da Det er jo ikke akkurat sesong nå, så da er det sikkert ikke sånn megalang kø heller Trodde forresten det stengte kl 14.00 jeg... ? ← eh..*kremt* det skal være 13:00 og 13:50
Nemmera Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2006 Gikk fint det:) masse hjelp å få, men de hadde ikke noe av 2007 som de har på brudekjolen i oslo da, kun 2006, men... KJOLEN er kanskje funnet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå