Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjestus
Skrevet

For 4-5mnd siden så gjorde jeg det slutt med min ex og har ingen kjærlighetsfølelser for ham mer. Vi var heller ikke sammen mer enn i tja, 7-8 mnd.

Men saken er at nå har han fått seg ei ny jente, og dette blir jeg av en eller annen grunn litt sjalu av men ikke psykisk sjalu.

Jeg kunne aldri tenkt meg å hatt ham som kjæreste igjen,er nok mer sjalu på den fysiske delen -for der hadde vi det utrolig bra sammen og om det hadde skjedd igjen at vi hadde sovet på samme rom -så hadde jeg vel ikke akkurat strittet i mot.

Mye av min "sjalusi" er nok også det at noen har "tatt over" min rolle. Det er uvant å tenke på at noen som jeg har hatt et så intimt forhold til, nå har det med noen andre.

Som sagt så var det jeg som gjorde det slutt, og jeg som ikke har/hadde følelser igjen lengre.

Er dette så rart? Er det teit?

Jeg driver tuller med andre om at det hadde vært moro å bare hatt ham som en sånn "sove-over-i-ny-og-ne" venn, men ikke noe mer.

Går det an å kun være sjalu på noe(n) fysisk men ikke psykisk?

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Det er ikke rart å føle det slik, syntes jeg. Isåfall er jeg også rar. Jeg har også en ex jeg ikke hadde klart å motstå hvis vi lå i samme seng for å si det sånn. Og det vet jeg helt sikkert, for det var nettopp det som skjedde når vi var i den situasjonen. Selv om jeg hadde lovd meg selv på forhånd at det skulle ihvertfall ikke skje. :roll:

Ellers vil jeg ikke anbefalle å gjennomføre "knullekompis" planen med en eks. :P

(Nå er det litt forskjell da, for selv om jeg er veldig tiltrukket av han fysisk, savner jeg ham også som en kompis. Men kan ikke ta kontakt/være med ham for da vet vi hva som skjer. Blææ, dumme sex)

Skrevet

Nei, synes da ikke det egentlig!

Jeg har det litt sånn med min ex nå, men det går mer på situasjon og har typisk litt med alkohol å gjøre... :sjenert:

Enig med Norwegian Blue her i det at det ikke er så smart å starte noe fysisk med en ex, det funker som regel ikke i lengden...

Høres nå ut på meg som om du kanskje har følelser for ham likevel? At det bare ikke er noe du vil si høyt til deg selv mener jeg? :)

Skrevet

Det er ikke rart :) Tror det gjelder mange jeg. Man har kanskje ikke de følelsene av at man elsker en person, selv om man passer sammen fysisk.. man savner den delen og ønsker ikke at en annen "skal oppleve det samme"... har faktisk hørt flere som sier akkurat det samme!

Skrevet

Det er ikke uvanlig, og du trenger ikke ha følelser for han for det. Du er sannsynligvis litt sjalu fordi han fikk hele pakka før deg, og dessuten er det litt rart å tenke at han ikke liker deg lenger, men en annen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...