Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om Body Shop har lette parfymer, eller alle skikkelig tunge?

Hva koster en liten parfyme?

Og body spray?

Lukter body sprayen det samme som parfymene på body shop?

Og er de dyre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to stykker, Oceanus og Spirit of Moonflower. De er da ikke spesielt tunge? De fleste parfymer bør "luftes" litt før du kler helt på deg, da.

Husker ikke prisene, men de minste flaskene koster nok under 200 kroner.

Skrevet

jeg har den nyeste, rose cassie. billig og lukter veldig godt og friskt! (den lukter ikke mye rose)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Den eneste jeg liker fra Body Shop er White musk. Har en kroppsspray i den. Den er vel medium tung, og litt søt. Men om du kun er ute etter lette parfymer, så er den nok ikke noe for deg.

Skrevet

ELSKER White Musk fra Body Shop! Bruker Eau de Toilette. Den er ikke noe tung. Lukter kjempegodt, og har fått mange komplimenter for den! :)

Skrevet

Musken er god, men jeg synes den er ganske kraftig! Den oceangreia er god.. Lukter sommer! :D

Skrevet

Oceanus er en av mine all-time-high favoritter, nesa mi elsker den :-D

Gjest Gjest_Scarlett_*
Skrevet

Kjøp Invent Your Scent! En ekse med 8 (eller er det 9?) ulike, herlige dufter, hvorav noen kan blandes sammen (det følger med en guide der det står hvilke dufter som passer sammen). Herlig, herlig - og en ny duft hver dag. :)

Skrevet
ELSKER White Musk fra Body Shop! Bruker Eau de Toilette. Den er ikke noe tung. Lukter kjempegodt, og har fått mange komplimenter for den! :)

:Nikke: min favoritt også! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...