Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Vet noen om Body Shop har lette parfymer, eller alle skikkelig tunge? Hva koster en liten parfyme? Og body spray? Lukter body sprayen det samme som parfymene på body shop? Og er de dyre?
Gjest Virvel Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har to stykker, Oceanus og Spirit of Moonflower. De er da ikke spesielt tunge? De fleste parfymer bør "luftes" litt før du kler helt på deg, da. Husker ikke prisene, men de minste flaskene koster nok under 200 kroner.
mee mee Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 jeg har den nyeste, rose cassie. billig og lukter veldig godt og friskt! (den lukter ikke mye rose)
Gjest KATTAstrofe Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Den eneste jeg liker fra Body Shop er White musk. Har en kroppsspray i den. Den er vel medium tung, og litt søt. Men om du kun er ute etter lette parfymer, så er den nok ikke noe for deg.
Cupcake Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 ELSKER White Musk fra Body Shop! Bruker Eau de Toilette. Den er ikke noe tung. Lukter kjempegodt, og har fått mange komplimenter for den!
jordbær Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Musken er god, men jeg synes den er ganske kraftig! Den oceangreia er god.. Lukter sommer! :D
Drua Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 Oceanus er en av mine all-time-high favoritter, nesa mi elsker den :-D
Gjest Gjest_Scarlett_* Skrevet 8. oktober 2006 #8 Skrevet 8. oktober 2006 Kjøp Invent Your Scent! En ekse med 8 (eller er det 9?) ulike, herlige dufter, hvorav noen kan blandes sammen (det følger med en guide der det står hvilke dufter som passer sammen). Herlig, herlig - og en ny duft hver dag.
nostalgia Skrevet 9. oktober 2006 #9 Skrevet 9. oktober 2006 ELSKER White Musk fra Body Shop! Bruker Eau de Toilette. Den er ikke noe tung. Lukter kjempegodt, og har fått mange komplimenter for den! ← min favoritt også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå