Gjest Kaffomann Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Slik, da samlet jeg sammen noen tråder i ett. Bare for å være generøs.
Yme Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ingen! Jeg er jo Yme! Å ha venner bare vanner ut følelsen Endret 5. oktober 2006 av Yme
mysan Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Akk du, mitt beskjedne barn... Tror ikke jeg har noen kosemosegjeng jeg, men jeg har noen jeg går på dagbokbesøk til, og noen som kommer på besøk i min. Kanskje de er mine kosemosere?
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Akk du, mitt beskjedne barn... Tror ikke jeg har noen kosemosegjeng jeg, men jeg har noen jeg går på dagbokbesøk til, og noen som kommer på besøk i min. Kanskje de er mine kosemosere? ← Trodde du var borte? Nå følte jeg en indre glede jeg bare må dele selv om jeg aldri hverken har kosemoset med deg eller noen andre her inne.
mysan Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har jo vært her hele tiden.. bare ikke registrert og innlogget. Og ikke fullt så ofte og aktivt
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg står åpent fram som kosemoser. Drar med meg Madeline, kira, Stifler's Mom, Synseren, Spinone, Knurr og Tyr. Jeg er sporadisk koser av Champagnepiken, Evelina, Ylva Virvla, Evelina, den evige medister og Marillia. Fritt fram for alle og komme å kose meg - jeg eeeelsker det!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg står åpent fram som kosemoser. Drar med meg Madeline, kira, Stifler's Mom, Synseren, Spinone, Knurr og Tyr. Jeg er sporadisk koser av Champagnepiken, Evelina, Ylva Virvla, Evelina, den evige medister og Marillia. Fritt fram for alle og komme å kose meg - jeg eeeelsker det! ←
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg skulle ha nevnt deg aller først, gjest! Kan du tilgi meg? : Endret 5. oktober 2006 av Hedda Gabler
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg skulle ha nevnt deg aller først, gjest! Kan du tilgi meg? : ← Så klart!!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Ingen som syns det ble klamt her, håper jeg?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Jammen, vi som ikke har noen kosemosegjeng da...?
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Jammen, vi som ikke har noen kosemosegjeng da...? ← Jeg er her for deg
Gjest Hedda Gabler Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Se der, så enkelt er det. Nå er du en av kosemoserne du også! Moahahahaha!
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #17 Skrevet 6. oktober 2006 Uh-oh! Må jeg gå med hatt? ← Neida, hårnett duger helt fint
Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. oktober 2006 #18 Skrevet 6. oktober 2006 Hurra! Jeg kler ikke hatt. Da er jeg helt med, med hårnett og allting.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 6. oktober 2006 #20 Skrevet 6. oktober 2006 Skal gå til frisøren så snart jeg har slitt ut hårnettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå