Gjest Johanne-75 Skrevet 20. januar 2003 #1 Skrevet 20. januar 2003 Hei! Jeg skal gifte meg 23.august 2003, og jeg gleder meg. er godt i gang med forberedelsene ja. Er det noen som har et alternativ til de to brudemarsjene (mendelshön og...)?
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #2 Skrevet 20. januar 2003 Hva med brudemarsjene som ble brukt i Ari og Märtha's bryllup? Ellers er jo bruremasj fra Seljord i Telemark vakker da........ Hør med organisten i kirken din - han/hun er sikkert henrykt over å spille noe annet enn det tradisjonelle - vår ble i allefall det! Lykke til!
Pip Skrevet 20. januar 2003 #3 Skrevet 20. januar 2003 Ja! Det fins kjempemange! Vi skal iallefall IKKE ha Mendhelsson! En venninne av meg skal spille marsjene er meningen, på kornett! DET blir stilig det! :D Foreløpig tro vi det blir Brudeslått fra Øre til inngang, og kanskje brudemarsj fra Valsøyfjord (?) til utgang. Disse kan du faktisk høre på bryllupssiden til Orkdalsmenighetene, tror jeg! Det er masse fint man kan bruke, altså! Lykke til med valget!! :D
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2003 #4 Skrevet 20. januar 2003 Vi skal også ha Brureslått fra Øre - koret jeg synger i stiller opp! Det gleder jeg meg til og det er ikke lenge igjen heller - 01.02.03!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå