Gå til innhold

Polske damer/studenter som selger bilder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde akkurat en dame på døra. Ei slik ei som er fra polen som ønsker å selge bilder. Denne gangen var hun ikke fattig student. Dette damen ønsket penger til å opperere sin døve datter. Ellers var konseptet likt. En liten ihjelteipet lapp med et bilde av en vakker liten pike på baksiden. Damen så veldig trist ut i det hun gikk ut porten. Men jeg orker ikke få dårlig samvittighet.

Kjøper dere disse bildene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Very Victoria
Skrevet

Jeg takker nei og lukker døren. De er organiserte disse som reiser rundt og de kan være på utkikk etter flotte hus de kan robbe. Ikke innled dialog, bare få de vekk.

Skrevet

Jeg kjøper aldri på hverken dør eller telefon, uansett

Skrevet

Det er ofte sånne på døren hos oss. Ca 80% har en lapp der det står at de er døvstumme... :ler:

Skrevet

Vi har til og med hatt de på jobb, vi. Skal si deg det var liten suksess, gitt. Til slutt ble vakta tilkalt, så ble de eskortert vekk.

Som noen andre sa: Kjøper aldri på telefon eller dør, ei heller oppsøende salg i byen.

Skrevet

Dette er et fast innslag om sommeren her bygda. I år var det en mann som hadde en sønn med leukemi... I fjor var det en døvstum. Nei, jeg kjøper ikke. Har reservert meg mot telefonsalg og. Liker å ta initiativet selv hvis jeg skal kjøpe noe!

Gjest Gjest_Merethe_81_*
Skrevet

Vi hadde også besøk av ei sånn i sommer...og når ho hadde gått så kikka jeg etter ho, og da kom en bil "av nyere kvalitet" og hentet henne, med 3 mannfolk inni.. Så de er nok godt organisert ja.

Kan være lurt å ikke åpne døra for mye heller, så de kan se "innover i huset", for flere ganger har vi opplevd besøk i nabohus dager etter at det har vært selgere på døra. Kjedelig.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...