Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ventet lenge på at den nye sesongen skal komme til Norge. Noen andre som syntes at serien er helt fantastisk?

Gleder meg som en liten unge. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper bare at serien ikke skal drøye så j# lenge. Har mange eksempler på serier som bare skulle vare en sesong, men fordi det har blitt populært så har man forandret manuset. Har sluttet å se på 24 og Lost av den grunn. Blir ikke det samme med et halvt års pause mellom hver sesong heller.

Skrevet

jeg gruer meg faktisk litt jeg. Jeg liker ikke serien,men det gjør sambo så da okkuperer han vell tven i kveld... :sur:

Skrevet

Jeg sier bare gled dere! Har sett alle episodene fra andre sesong, og liker det :)

Skrevet

Neeeeiiii! Hvordan kunne de drepe Veronica? Håper at det bare er en vond drøm eller iscenesatt! Jeg skvatt forferdelig, trodde ikke det skulle skje :( Har vært så mye trist før i serien, nå fikk jeg ekkel følelse i magen!

Gjest squeeky
Skrevet

:grine:

Jeg får ikke lov å se første episode idag...sambo krevde at vi skulle se sammen...og han er på drikketur med jobben i dag...Sukk...men IMORGEN :hoppe: Wohoooo!!!!

Skrevet
Neeeeiiii! Hvordan kunne de drepe Veronica? Håper at det bare er en vond drøm eller iscenesatt! Jeg skvatt forferdelig, trodde ikke det skulle skje :( Har vært så mye trist før i serien, nå fikk jeg ekkel følelse i magen!

Det var kjempetrist! Trodde det ikke før vi så bilde av henne, hvorfor skulle hun bli skutt :tristbla:

Skrevet

Hei

Jeg gleder meg ikke. Jeg synes at mange av seriene idag (Lost, 24, Prison break) bærer preg av at de blir strukket ut i tid bare fordi de er populære. Jeg datt tidlig av i Lost fordi jeg syntes at historien ikke kom seg av flekken. Og hver gang jeg var innom Prison break ifjor fikk jeg samme følelsen. Men hav vet vel jeg :ler:

Skrevet

Nå har den ivertfall utviklet seg. De er blandt anna ute av fengslet. Synst den er mye mer spennende enn Lost!

Skrevet

Yes, endelig er Prison break tilbake! :hoppe:

Nå kan jeg igjen glede meg til torsdagskveldene og kjekke mannfolk på skjermen :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...