Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 jeg har lastet ned 90-tall spillet Flashback, herfra http://www.abandonia.com/games/no/74/Flashback.htm og Lost Vikings (fra samme sted) jeg har også lastet ned Dos-box men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å starte spillet kan noen gi meg en fremgangsmåte??
Cronos Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Grattis med et godt valg. Det står at spillet er kompatibelt med DosBox. Dvs at du må laste ned og kjøre DOSBox. Spillet må startes fra selv DOSBox. Pakk ut Flashback.zip til en mappe du greier å finne igjen senere. (f.eks. C:\spill) Start DOSBox og manøvrer deg til denne mappen ( cd c:\spill\flashb\fb ) Installer Flashback ( install ). Les fila 'Notes on crack.txt' Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 finner ingenting det står Flashback-zip på ??
Cronos Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Du må pakke det ut (det har du antakeligvis gjort) Så må du starte DOSBox. I den skriver du c:\navnet-på-den-mappen-du-pakket-ut-til Deretter må du nok antakeligvis skrive 'cd flashb' og deretter 'cd fb' for å komme inn i de filene du har pakket ut. Der skriver du 'install'
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå