Lillesøster Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Noen som har en slik og kan den anbefales?
pulverheksa Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Kjenner denne oppladbare kun fra TV-reklame så den vet jeg ikke no om. Vi har en manuell en, sånn fra 70 tallet. Den er genial på hytta hvor vi ikke har strøm. Den plukker godt opp hår og andre lette ting fra gulvet.
Lillesøster Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Kjenner denne oppladbare kun fra TV-reklame så den vet jeg ikke no om. Vi har en manuell en, sånn fra 70 tallet. Den er genial på hytta hvor vi ikke har strøm. Den plukker godt opp hår og andre lette ting fra gulvet. ← Den husker jeg. Bestemor hadde en slik. Jeg synes det så lettvindt ut, har så lyst til å kjøpe en slik. Men er skeptisk, lever etter ordtaket: er det for godt til å være sant, ja så er det nok det.
pulverheksa Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Tror du kan få den gamle typen fortsatt, vet ikke hvor men mener å ha sett det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå