Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg leter etter nettsider med kakeoppskrifter. Finner masse i sjangeren middag og gjærdeig, men ingen kakesider. Noen som kan hjelpe?
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Det søte liv er bra. Mye godt der! Endret 5. oktober 2006 av Hedda Gabler
Lady_Sharon Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg har laget en MSN gruppe til de som liker å bake kaker:) Her er det masse oppskrifter, bilder, tips, ideer, inspirasjon å hente Endret 5. oktober 2006 av Lady_Sharon
Arkana Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Det Søte Liv, som Hedda nevner over her, er jo full av oppskrifter. Men, etterhvert som jeg har prøvd flere og flere oppskrifter derfra har jeg blitt mer og mer skuffet, de fleste oppskriftene er ikke noe særlig.
NullHull Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Dansukker har mange. Chokladsajten har mye godt bakverk i sjokolade. Hembakningsrådet mere svenske-kaker. Diana's desserts, er på engelsk, men du finner dessert og kakeoppskrifter i bøtter og spann (siden har også omregningsnøkkel til "våre" måleenheter) Endret 5. oktober 2006 av NullHull
Gjest Fjellsippa Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 www.tine.no har mange bra oppskrifter på kaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå