Kylling Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hva synes dere om det nye albumet? Har kun hørt gjennom det én gang, og jeg må si jeg er forelsket! På høyde med Hot Fuss!
Kylling Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2006 Ingen som har sans for bra musikk her?
stikkelsbær Skrevet 8. oktober 2006 #3 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er litt nysgjerrig på the killers, tror hot fuss er på tilbud på platekompaniet og tenkte på å kjøpe den... Hva slags musikk kan det sammenlignes med?
Kylling Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg er litt nysgjerrig på the killers, tror hot fuss er på tilbud på platekompaniet og tenkte på å kjøpe den... Hva slags musikk kan det sammenlignes med? ← Du bør virkelig kjøpe Hot Fuss. Dritbra plate. Jeg er elendig på å sammenligne band og sette dem i sjangrer (for jeg synes de fleste er unike). Men de går vel i noenlunde samme stil som Franz Ferdinand, Kasabian og Kaiser Chiefs.
Gjest Deception Skrevet 8. oktober 2006 #6 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg elsker Hot Fuss, så jeg må sjekke ut det nye albumet, også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå