Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Cerazette og klare å glemme en pille 3 uker siden. 2 uker etter at jeg glemte pillen tok jeg en test og den var negativ. Men jeg klarte å glemme enda en pille samme dag som jeg tok testen. Nå er det 3 uker siden jeg glemte første pille og 1 uke siden jeg glemte andre pille, og jeg har hatt veldig såre brystvorter nå i noen dager.

Altså testen var negativ for en uke siden, men kan jeg fortsatt være gravid pga den 1. glemte pille? Testet jeg for tidlig? Er såre brystvorter tegn på graviditet?

Når bør jeg teste neste gang?

Jeg har en legetime den 19.10. Tenkte å teste i hvertfall dagen før, så hvis jeg er gravid, så kan jeg ta det opp med legen dagen etter.

Men hva gjør jeg nå?

Føler at panikken brer seg, for jeg virkelig aner ikke hvordan samboeren ville reagert hvis jeg er gravid. Er nok mest redd for hans reaksjon. :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hadde du mensen sist da?

Skrevet

Jeg har ikke hatt mensen på 10 måneder, en bivirkning av å bruke cerazette.

Skrevet

Ahaa.. Da er det verre. Hvis du ble gravid etter å ha glemt pillen første gangen, så vil det nok gi utslag på en test nå. Men det er sannsynligvis for tidlig hvis du ble gravid etter du glemte pillen for 2. gang.

Skrevet

Det er svært liten sannsynlighet for å bli gravid etter kun 1 glemt pille, særlig hvis dette var en pille midt på brettet.

Glemmer du en av de aller første, eller siste, er sjansen større, men fremdeles SVÆRT liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...