Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 de har de mest underhollende spørsmålene
Gjest lektor kjoc Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Og den mest tvilsomme stavinga.....
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Og legger de snodigste ting under barn og familie..
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Og legger de snodigste ting under barn og familie.. ← jeg kjenner dere best blir så ivrig når jeg skriver
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Nå er forumet 70% dagbok, uten gjester hadde den vært 95% dagbok. KG er i ferd med å begrave seg selv, lukker øra for kritikk og tviholder på sitt eget syn. Men er jo moro å være her som gjest
MetalPus Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Er jo ganske bra at man slipper å registrere seg for å legge inn ting i forumet da. Tror det hadde vert mye mindre besøkende om alle måtte vert registrert. Det er greit å kunne være anonym når man stiller flaue spørsmål
Gjest Kaffomann Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) KG hadde ikke fått inn så mange reklamekroner, men forumet hadde vært bedre og mer seriøst. Endret 5. oktober 2006 av Kaffomann
punktom Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 KG hadde ikke fått inn så mange reklamekroner, men forumet hadde vært bedre og mer seriøst. ← Hva hadde vg vært i et mindre format, lengre analyser og ukentlig utgivelse? Morgenbladet. Men nå finnes det alt, så vg kan vel liksågodt fortsette med det de gjør.
Titti72 Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tro KG hadde blitt kjedelig for min del uten gjestene. Jeg ler meg skakk av dem ofte. Jeg blir forbanna og og mister hodet andre ganger, og sist men ikke minst så digger jeg sånne "dumme" forumstroll når jeg er i det rette humøret!
Gjest Pet Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har ihvertfall hatt det veldig moro med gjestetråden min på Skråblikk de siste dagene!
Gjest Miloine Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 det ville vært som ALLE andre forum...det er jo nesten "unikt" å la gjester få lov til å skrive her inne! Veldig mye bra fra gjestene, det som er drit fra dem veies opp med det som er driit fra brukerne! BRA at gjester kan skrive her inne! Det er også veldig ofte at en fast bruker kansje har lyst til å stille et anonymt personlig spørsmål der vedkommende ikke vil bli gjenkjent som bruker, og dermed kan skrive som gjest! GENIALT!
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg har for lenge siden meldt meg som gjestenes høye beskytter, har fått mange morsomme og nyttige innspill fra dem. Tror de mest trollete gjestene gjerne er faste brukere... Nå er forumet 70% dagbok, uten gjester hadde den vært 95% dagbok. KG er i ferd med å begrave seg selv, lukker øra for kritikk og tviholder på sitt eget syn. ← Ja, alt var MYE bedre før. Endret 5. oktober 2006 av Hedda Gabler
krystle Skrevet 5. oktober 2006 #14 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tro KG hadde blitt kjedelig for min del uten gjestene. Jeg ler meg skakk av dem ofte. Jeg blir forbanna og og mister hodet andre ganger, og sist men ikke minst så digger jeg sånne "dumme" forumstroll når jeg er i det rette humøret! ← [/quo
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #15 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, man skal være snille med gjestene. Så det er bare for brukerne her inne å sette på kaffe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå