Scarlet Sax Skrevet 20. januar 2003 #1 Skrevet 20. januar 2003 Som sikkert de fleste har fått med seg, så er det skjedd nye familietragedier idag - familie på 4 drept i Sveio kommune - samboerpar drept i Bodø... Det er bare helt ufattelig at i årets første måned, har der allerede vært 13 drap! Hvorav 4 er barn. Vet dere hva, jeg blir fryktelig trist, men samtidig så sint!!! Mildt sagt forbanna at enkelte mennesker kan tillate seg å frarøve andre mennesker livet! :evil: Hva slags type (u)menneske tar livet av det mest kjære en har - familie.. Jeg er lamslått. SSax
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 20. januar 2003 #2 Skrevet 20. januar 2003 Dette har vært en skikkelige døds-dag. En mann funnet skutt i Vennesla En hel familie drept i Sveio (sannsynelig enfamilietragedie med HV våpen) To funnet døde i Bodø Har ikke sett på maken på lenge- dette er svært mye for Norge på bare en eneste dag Milla
Madison Skrevet 20. januar 2003 #3 Skrevet 20. januar 2003 Helt sinnsykt jævlig! er mange gale mennesker i lille norge! han i vennesla døde ikke heldigvis,etter hva jeg har fått med meg ihvertfall.
Morgan Skrevet 21. januar 2003 #4 Skrevet 21. januar 2003 Nå skal ikke jeg formene noe i disse sakene. Jeg tror vi begynner å se den sosiale depresjonen slå ut i Norge nå.Det at ingen arbeidsplasser er trygge lengre...arbeid gir selvtillit og menneskeverd.Ingenting er trygt nå om dagen,Posten,møbelprodusentene,oljeindustrien,oss sjøfolk...listen er lang nå. Alle mennesker risikerer å møte veggen en dag.Det må være tøft om du er oppe i årene.... Nå sa jeg ikke at disse sakene skyldes slikt,jeg akter ikke spekulere i sånt.Men generelt blir det nedgangs tider i Norge nå framover,dessverre.
Linemor Skrevet 21. januar 2003 #5 Skrevet 21. januar 2003 Jeg har akkurat stått opp, men jeg har fått med meg at det er blitt drept noen i løpet av natten. det er helt ufattelig at det kan være så mange familietragedier. ja man kan jo lure på hva som skjer med folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå