Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om en bra ansikts-krem.

Har aldri brukt sånn, og jeg skal kjøpe når jeg skal til byen litt senere.

jeg har normal til fet hud.

Hadde vært fint med en som ikke er så dyr, men som lukter god, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Olay Touch veldig godt. Du får kjøpt den på Vita, og den er ikke dyr. Den gir meg myk og fin hud, trekker raskt inn og lukter mildt og veldig godt.

Skrevet

Aquasource fra Biotherm er god for oss som ikke har så veldig tørr hud. Den er frisk og føles litt kjølig. Ellers liker jeg Dramatically Different Moisturizing Lotion fra Clinique. Den er litt rimeligere og svir overhodet ikke - selv ikke om vinteren, da huden kan føles litt sart.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Jeg har prøvd litt forskjellig, men funnet ut at Natusans ansiktskrem er like god, og rimelig. Eller har Oil of Olay's beauty fluid vært en klassiker hos mor og søsteren min, men nå har mamma gått over på dyre rynkekremer (med samme vikning).

Skrevet

Jeg syns Cliniderm moisture boost er fin for min blandingshud i hvertfall. Masse fukt og ikke for mye fett. Lukter godt gjør den også :) Den koster i overkant av 150 kr og kjøpes på apotek.

Skrevet

Fundamental Beautifying cream fra Matis.

Skrevet
Fundamental Beautifying cream fra Matis.

Men den er ikke billig, Tanita ;)

Dr. Hauschka og Weleda har gode fuktighetskremer for normal hud (ikke for tørr etter mine erfaringer) og de er heller ikke dyre.

Skrevet

Jeg har ikke så god greie på priser, for jeg er så heldig at jeg pleier å få ansiktskremer av mamma når hun er i utlandet. Mine personlige favoritter er Christian Diors Energy Move og en fra Shiseido som er på pumpeflaske. Jeg har forholdsvis normal hud, er noen ganger litt tørr på nesen. Begge kremene er for ung hud, myk og god konsistens som trekker godt inn i huden!

Gjest Gjest_Marina_*
Skrevet

Du kan jo gå innom Bodyshop? De har noen helt greie kremer som lukter godt til fine priser.

Skrevet

Kunne, men bare body-shop damene spiser deg innvedig og ut når du kommer inn i butikken.

De presser på deg alle slags produkter, og alt de sier høres ut som de lese rett fra en bok

Skrevet
Men den er ikke billig, Tanita ;)

Dr. Hauschka og Weleda har gode fuktighetskremer for normal hud (ikke for tørr etter mine erfaringer) og de er heller ikke dyre.

Men den er kjempedrøy så den blir ikke så dyr i lenden da. :)

Skrevet

Jeg har ikke peiling, og bare dro med meg en.

Den var fra nivea, husker ikke hva dne hette.¨Håper den er god da :)

Skrevet (endret)

Bruker Vaseline Intensive Care DayCreamKoster ca 70,- eller no' sånt. (kjøpt på ICA)

Edit: fant faktisk bilde av den også - hva man ikke finner på Internett :sjarmor:

Endret av Scorpina
Skrevet

jeg bruker den i sølvtube fra "thann". Er den beste jeg har prøvd- og jeg har prøvd mange! ;) Koster rundt 200 kr, og når både jeg og samboer bruker den så varer den i et par måneder...

Hilsen ~white lady~ .....som fremdeles ikke har logget seg på :sjenert:

Skrevet

merket " thann" får du (så vidt jeg vet) kjøpt på Nu Spa på Paleet i Oslo, og du kan også bestille via nettsidene deres.

Anbefaler virkelig den kremen! :tommelsmil:

http://www.nuspa.no/

Skrevet

Det jeg mente, var at det er kun denne butikken som selger det merket. ;)

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Jeg kjøper fuktighetskrem på apoteket. Vichy har fuktighetskremer for alle hudtyper, og de anbefales virkelig.

Bruker også shampo, dusjsåpe, bodylotion og ansiktsvann fra Vichy. Synes det er et veldig bra merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...