Gjest Gjest_afrodite_* Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Noen som har prøvd denne? Er den bra?
Gjest Gjest_Kate_* Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har prøvd den, og er fornøyd med den. Det blir litt "gris" noen ganger under pålegging - men da er det bra å ha q-tips:-)
Catzy Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Har den maskaraen. Hvis jeg har god tid, så blir det superfint, men det kreves en del teknikk og tid for å få det til. Bruker den ikke hver dag. Den er også diskutert flere ganger, i tilfelle det ikke kommer så mange svar her.
LilleLy Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, jeg skrev et innlegg en gang om denne, men fikk mye tilbakemeldinger på at den var vanskelig å påføre etc. Børsten var veldig rar. jeg var på parfymeriet og sjekket ut litt nærmere etter å ha sett en reklame i Vogue. Det har ikke blitt noe med meg enda.. men noen som vet hvor lenge den holder seg om man ikke bruker den daglig?
Gjest Deception Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Holdbarheten er vel inntil 6 måneder, men min erfaring er at mascaraer tørker ut raskere enn dette, selv hvis de ligger godt igjenskrudd og ikke brukes så ofte. Jeg må alltid ha flere mascaraer på lager.
LilleLy Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Ok.. for jeg gidder liksom ikke bruke så mye penger på en "ekstra-maskara" Takk!
Lola83 Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Prøv Diorshow mascara fra Dior selvfølgelig , det er den beste. Synes jeg da.. Men den er best hvis du liker og bruke mye mascara og hvis du i tillegg bruker løsvipper.. Bruker du lite mascara funker de fleste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå