Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hva bruker dere den til? Jeg har stort sett spist den til vårruller, og scampi, men det sistnevnte synes jeg ikke er så godt. Noe annet man kan bruke denne gode sausen til?
Gjest Deception Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg bruker den i hjemmelaget Thousand Island-dressing.
Champagnepiken Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Som krydder i wok, som dip til ymse snacks... Nydelig til svinekjøtt, forresten.
Jerle Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg bruker det til kylling, ris og pasta. Det er faktisk kjempe godt å bruke i lag med kjøttdeig også, lag kjøttdeig og spaghetti m/chillisaus(sleng opp i litt sopp, paprika og løk - så har du et nyedlig måltid på 10 min) Ellers så er jeg enig med de andre over her.
Jerle Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Det er kjempegodt som dip til gulrøtter! ← Det må nesten testes øyeblikkelig
Gjest diorgirly Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Mange bra tips her Jeg bruker den i wraps og sammen med kjøttdeigen i pizza.
Karamba Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Utenom som dip til vårruller, så bruker jeg det til wok. Bruker det sammen med soyasaus og evt. østers-saus.
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 Matprat hadde en reklame med denne oppskriften med sweet chili saus, banan, svinekjøtt, ingefær og cashewnøtter. Den er rask og enkel å lage, og veldig god!
Mistyen Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg bruker den også til wok, dypper både kjøtt og grønnsaker i den
Lady_Sharon Skrevet 7. oktober 2006 #13 Skrevet 7. oktober 2006 Bruker den i wok, dip til forskjellige snacks og når jeg steker en hel kylling bruker jeg det som marinade.
Gjest Fjellsippa Skrevet 7. oktober 2006 #14 Skrevet 7. oktober 2006 Når jeg har det travelt hender det jeg kjøper ferdig grillede kyllinglår. Da varmer jeg dem i stekovnen med sweet chilisaus over. Sausen blir nesten karamellisert, og helt nydelig.
Gekko Skrevet 13. oktober 2006 #15 Skrevet 13. oktober 2006 Den er fantastisk som marinade til kylling og svin. La kjøttet bli skikkelig innsauset og la det ligge i kjøleskap over natten eller så mange timer som du har til rådighet. Stekes i ovne eller aller best: grilles. Nam nam nam! (Nå ble jeg sulten nå!)
Aster Skrevet 13. oktober 2006 #16 Skrevet 13. oktober 2006 Den er fantastisk som marinade til kylling og svin. La kjøttet bli skikkelig innsauset og la det ligge i kjøleskap over natten eller så mange timer som du har til rådighet. Stekes i ovne eller aller best: grilles. Nam nam nam! (Nå ble jeg sulten nå!) ← Det hørtes fantastisk godt ut!! Hva har du som tilbehør? Har et par kyllingfileter i fryseren + ei flaske Sweet chilisaus, tror jammen jeg skal prøve dette .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå