ROBBAN Skrevet 20. januar 2003 #1 Skrevet 20. januar 2003 Denne artikkel i VG kan virke provoserende mot voldsutsatte kvinner, men den belyser litt av det jeg har prøvd å formidle for dere her. Når jeg leste denne artikkel så ble jeg lei meg. Jeg ble lei meg for at barna og kvinnen måtte oppleve så mange traumatiske ting, som å utsettes for så grov vold fra en som er glad i dem. Men jeg ble også glad for at dette fikk et godt slut, og dette er kjernen i tråden min. Det går an å hjelpe familier til ett bedre liv der vold ikke er en del av hverdagen. De handler om å tro på folk å ikke fordøme dem. Det er vår fordømmelse av slike mennesker som gjør at voldens sanne ansikt forblir usynlig. Gjennom å tro på slike mennesker så vil man også gi dem troen tilbake på seg selv, en tro på forendring. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=1293002
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2003 #2 Skrevet 21. januar 2003 Fy faen denne åndsvake idioten burde vært buret inne spør du meg. Barn er forsvarsløse og burde beskyttes mot og bli slått og krenket. Vold mellom voksne kan noen ganger være situasjonsbetinget men barn er alltid uskyldige og skal ikke bli utsatt for vold. Denne mannen er en barnemishandler og burde sperres inne. Jeg ble selv mishandlet som barn og vet hva jeg snakker om. :x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå