Gjest i.i snart prøver. Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Dere som prøver og er gravide, hvor lenge var dere sammen med barnets far før dere begynte å forsøke eller ble gravid?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Vi kommer til å ha vært sammen i 7 1/2 år når vi begynner prøvingen til neste år..
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Kommer til å ha vært sammen et sted mellom 4 og 5 år.
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Vi hadde vært sammen i 5 år før vi startet prøvingen.
Amalie_85 Skrevet 5. oktober 2006 #13 Skrevet 5. oktober 2006 Uff.....skjønner at det blir lenge til jeg får vært med på prøvinga. De fleste er jo mellom 4-7 år.
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #14 Skrevet 5. oktober 2006 Uff.....skjønner at det blir lenge til jeg får vært med på prøvinga. De fleste er jo mellom 4-7 år. ← Fordi om det er så lenge de fleste som har svart her har ventet, så betyr jo ikke det at du må vente så lenge.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 5. oktober 2006 #17 Skrevet 5. oktober 2006 Uff.....skjønner at det blir lenge til jeg får vært med på prøvinga. De fleste er jo mellom 4-7 år. Samme tenker jeg. Får skynde meg å finne en mann!
Furstina Skrevet 5. oktober 2006 #18 Skrevet 5. oktober 2006 Vi hade varit tillsammans i 1½ år drygt innan vi började pröva... det låter ju jättelite när jag tänker efter. Vi var tillsammans i 7-8 månader innan mannen flyttade till mig i Sverige, förlovade oss 3 månader efter det, gifte oss efter ytterligare 7 månader. Sen gick det nog bara 2-3 månader innan vi började fundera på barn. Totalt 1 år och 9 månader tillsammans... 7 PP innan klaff och sonen föddes knappt 3 år efter vår första chatt... Men så var jag 29 när vi träffades, mannen 33. Ålder och tidigare erfarenheter gjorde nog att allt har gått så fort.
Gjest Jamila Skrevet 5. oktober 2006 #19 Skrevet 5. oktober 2006 Nå har jeg nettopp født, da, så jeg er ikke gravid lenger Men vi hadde vært sammen i 7 år da vi begynte prøvinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå