Ciara Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hvem andre har sunget denne sangen bortsett fra Johnny Cash og Nine Inch Nails?
Gjest niomi Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Sakset fra Wiki: "Hurt" has been covered by other artists in addition to Cash, including The Razor Skyline and Sevendust. On his Outside Tour, David Bowie performed the song with Nine Inch Nails live as well as other hits in a dual act that began each concert. Tori Amos frequently used three or four lines of the song as an introduction to songs during her Dew Drop Inn tour in 1996. The band Sevendust performed a cover of "Hurt" for the Southside Double-Wide: Acoustic Live album, dedicated to Johnny Cash. Placebo have covered this song live at a concert in Anaheim, California at the House of Blues in 2003. The song was also covered by Frank Peterson's musical experiment known as "Gregorian" (Gregorian Official Site). Peterson's arrangement put the lyrics into a medieval Gregorian Chant. Howard Stern had his own version of this song for his show, called Private Hurt. He played the song, while mixing in sound clips from his movie Private Parts. http://en.wikipedia.org/wiki/Hurt_%28song%29 For at man skal kunne sitere fra Wikipedia skal artikkelforfatter krediteres. Dette kan gjøres ved at link til artikkelen legges inn i innlegg. Link er lagt til og sitat er uendret. Orakel - mod. Endret 5. oktober 2006 av orakel
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Hvis de Hallelujah-gutta ikke har sunget den ennå kommer de sikkert til å ødelegge den også snart.
Ciara Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2006 Takk, Niomi! Fant ikke noen Hurt av de artistene på iTunes. Det har gått en versjon på radio i det siste, og jeg har ikke fått med meg hvem som har den.
Ciara Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2006 Gjest, vet du om de har utgitt sangen på CD? Finner den ikke på noen av CDene på Platekompaniet.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 den fineste versjonen av hurt er definitivt SEVENDUST sin. sjekk ut.
Ciara Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2006 Den hørtes bra ut, men jeg fortsatt ikke sikker på om det er denne versjonen jeg har hørt tidligere :klø: Ikke lett.
Gjest niomi Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Mange radiostasjoner har spillelistene sine på nett, så neste gang du hører den skriver du opp tidspunktet og sjekker nettet. Finner du det ikke, kan du sende en e-post til kanalen og spørre hva med hvem som ble spilt på aktuelt tidspunkt.
Lady Lovelylocks Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Hvis det var mitt gjesteinnlegg du mente så tok jeg visst feil.. Det er Walk the line de har en versjon av..
Sahara Skrevet 6. oktober 2006 #11 Skrevet 6. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=ODOuFMTYiPo Synes Cash sin versjon er best. Her er noe pent å se på i tillegg!
Gjest niomi Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg simpelten elsker Johnny Cash, men når det gjelder denne sangen, syns jeg Erik Flaa har den fineste versjonen jeg noensinne har hørt... Sukk...
Sahara Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Han fra Idol? Ja, den var fin.. Rart vi ikke hørte noe mer fra ham.
*Butterfly* Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg simpelten elsker Johnny Cash, men når det gjelder denne sangen, syns jeg Erik Flaa har den fineste versjonen jeg noensinne har hørt... Sukk... ← Helt enig, hører fortsatt på hans versjon av den sangen. Dumt vi ikke har hørt noe mer fra han, fordi han er veldig flink.
nostalgia Skrevet 7. oktober 2006 #15 Skrevet 7. oktober 2006 http://www.youtube.com/watch?v=ODOuFMTYiPo Synes Cash sin versjon er best. Her er noe pent å se på i tillegg! ← Hvilken film er det fra, vet du?
Gjest Blanca Skrevet 7. oktober 2006 #16 Skrevet 7. oktober 2006 Hvilken film er det fra, vet du? ← Tror det er klipp fra serien Lost
nostalgia Skrevet 7. oktober 2006 #17 Skrevet 7. oktober 2006 Tror det er klipp fra serien Lost ← Åååh virkelig? Ja, der ser du hvor lite jeg får med meg Takk, Blanca! Og heiiiiiii forresten!
fuerza Skrevet 8. oktober 2006 #18 Skrevet 8. oktober 2006 Cash sin versjon er best, men Erik Flaa hadde veldig fin versjon han og: http://www.youtube.com/watch?v=N6gHAY0TG2o
Gjest Yoghurt Skrevet 8. oktober 2006 #19 Skrevet 8. oktober 2006 Hvis de Hallelujah-gutta ikke har sunget den ennå kommer de sikkert til å ødelegge den også snart. ← *Dette om *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå