tuji Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Det ser ut som 30-årsdagen min koker ned til å samle venner og gå ut og spise. Jeg trenger tips om hvor vi kan gå, det må være god mat (men ikke driiitdyrt), gjerne ha chambre separée, og ha mulighet til å bli sittende utover kvelden. Noen ideer?
Arkana Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Klosteret har et chambre separée, vinkjelleren, hvor det er plass til 12 stk (så vidt jeg husker). De har nydelig mat, og ikke helt avskrekkende pris selv om det ikke er blandt de billigste. På hjemmesiden deres kan du også se menyen.
tuji Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Takk for tipset, Arkana, det skal jeg sjekke ut! Tar gjerne imot flere tips fra andre.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 SüdØst, nederst i Trondheimsveien. Ligger veldig sentralt til, både med kollektivtransport og taxiholdeplass rett utenfor. Koselig sted,og ikke for dyrt.
brumma* Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 SüdØst, nederst i Trondheimsveien. Ligger veldig sentralt til, både med kollektivtransport og taxiholdeplass rett utenfor. Koselig sted,og ikke for dyrt. ← De har kjempegod mat og det er ikke avskrekkende priser, men jeg synes det var ganske "bråkete" der. Tror ikke de har separate rom heller. Hva med Dinner? Jeg synes de har god mat, greie priser og mener de har mulighet for å sitte for seg selv (evt ganske avskjermet).
tuji Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2006 Dinner har adskilte rom hvis man ønsker det, ja, men jeg tror ikke de er store nok. Vi blir jo sikkert en hel gjeng, kanskje 20 ++. Egentlig er det ikke aller viktigst at det er et eget rom, så lenge man kan sitte litt for seg selv. Det er viktigere at det er et sted man både kan spise og bli sittende og drikke ut over kvelden. Det er så vanskelig å få plass til 20 mennesker på ett sted en lørdags kveld, så det hadde vært greit om alt kunne være på samme sted.
Arkana Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Klosteret kan også skille av deler av restauranten hvis dere er så mange at dere ikke får plass i vinkjelleren, så får dere være mer skjermet.
tuji Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2006 Tror du det går an å lage en avtale med dem slik at man kan sitte der utover kvelden?
Arkana Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Tror du det går an å lage en avtale med dem slik at man kan sitte der utover kvelden? ← Ja, det kan dere. Vi har vurdert Klosteret for bryllupsmiddagen vår og da er det også viktig for oss at vi kan sitte der så lenge vi vil og ikke bli "kastet ut" fordi andre vil ha bordene, og det sa de var helt greit.
Gjest niomi Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Klosteret er litt dyre, syns jeg. Hva med f.eks. vann og brød på grønland - tapasplass, med antagelig så akkurat så mange plasser. Habibi er også et lite sted, rett ved stortorget. Palestinsk mat - nam!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 Jo, SüdØst har et separat rom. Det ligger helt innerst.
tuji Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2006 Har de det? Det er veldig interessant! Takk for tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå