Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Har lenge brukt piz buin's skum, og har vært fornøyd med resultatene. Men er så lei lukta! Noen som har andre favoritter? Lurer på de forskjellige fra Loreal f.eks. Hvilke av dem er best? Noen som vet?
Gjest Deception Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Geleen fra L'Oreal er super når det gjelder å få jevn sommerbrun farge. Men man blir ganske brun av den, så den passer kanskje ikke hele tida. Lukter selvbruner. Summer Glow bodylotion fra Dove gir fin, diskret farge, og lukter lite. Dette er en bodylotion med litt selvbruner i, og hvis du bruker den ca. annenhver dag, vil du få en fin, diskret glød. I tillegg gir den fuktighet.
Karamba Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Synes Lòreal sin er bra, jeg! Får jevn farge og fargen ser naturlig ut. Lukta er heller ikke vond. Har ikke prøvd Piz Buin sin, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til Lòreal sin.
Karamba Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Synes Lòreal sin er bra, jeg! Får jevn farge og fargen ser naturlig ut. Lukta er heller ikke vond. Har ikke prøvd Piz Buin sin, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til Lòreal sin. ← Nå kom jeg plutselig på at det ikke er selvbruneren jeg hadde, men bodylotionen. Tror den het Nutribronze eller noe... Sorry!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Favoritten min er Faux Tan fra ID. Den koster litt mer en L'oreal men lukter godt, tørker fortere og gir veldig fin farger. Kan også brukes i ansiktet.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Takk for svar! Kjøpte geleen fra loreal jeg. Den transparente. Så blir det spennende å prøve! Har egen til ansiktet, dior..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå