Gjest Anonym_ Skrevet 20. januar 2003 #1 Del Skrevet 20. januar 2003 Heisann folkens, har et spørsmål som jeg gjerne skulle hatt noen tilbakemeldinger på. Forloveden min møtte en gutt via en chattekanal på internett, dette i og for seg greit nok. Etter en stund begynte de og sende meldinger til hverandre, og til slutt ble det også å snakke i telefonen. For meg som sitter og ser på dette, så er ikke akkurat så hyggelig da... Men hva mener dere? Hvor går grensen for det man kan kalle utroskap? Jeg sier ikke at jeg er imot alt... chatte på nettet? Helt okai egentlig, men når det går til skrittet at man begynner å snakke sammen i telefonen, og også planlegger å møtes en dag... da synes jeg det begynner å bli noe mistenkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ani Skrevet 20. januar 2003 #2 Del Skrevet 20. januar 2003 Har du snakket med forloveden din om dette? Vet hun at du føler dette som et problem? Er enig i at dette kan virke mistenkelig, og hvis hun fortsetter vel vitende om at du ser på dette som et stort problem, da er det iallefall høyst ufint!! Men så høres det jo ut som om dette skjer i all åpenhet...? Sniking og utroskap foregår som regel i det skjulte, det kan jo være at hun bare har truffet et medmenneske hun liker og snakker godt sammen med. Hvorfor ikke bli kjent med ham du også da, så kan dere bli venner alle sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lapya Skrevet 20. januar 2003 #3 Del Skrevet 20. januar 2003 Dette synes jeg du skal konfrontere henne med og si ifra hva du mener om dette! Er det ikke greit for deg at hun holder på slik så bør det heller ikke være greit for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym_ Skrevet 20. januar 2003 #4 Del Skrevet 20. januar 2003 Jepp, jeg har fortalt henne om at jeg synes det er et problem, det eneste jeg får tilbake da er masse kjeft Han har også skrevet "jeg elsker deg" og lignende i i hvert fall en melding som jeg har sett. Forloveden sier det bare er en spøk fra hans side.... kan så være, men uansett, det gjør ikke ting noe enklere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ani Skrevet 20. januar 2003 #5 Del Skrevet 20. januar 2003 Å møte slike konfrontasjoner med kjeftbruk er ofte synonymt med dårlig samvittighet.. Og det er vel heller sjelden at ordene "jeg elsker deg" blir sagt/skrevet "på spøk"!! (Selv om det høres virkelighetsfjernt ut å komme med slike fraser uten at man noensinne har møtt hverandre...) Ut fra det du har skrevet nå, synes jeg du har all mulig grunn til å være både mistenksom og sint. Konfronter henne igjen, du, og krev at dere snakker skikkelig ut om dette, at hun legger alle kortene på bordet, og respekterer deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 20. januar 2003 #6 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg hadde ikke syntes det var noe moro hvis kjæresten min holdt på sånn. Hvis forholdet mellom dem er så uskyldig, burde hun ikke ha noe problem med å involvere deg i hva som foregår mellom dem. Jeg mener ikke at du skal behøve å få vite om alt de har snakket om, hvem hun betror seg til er jo hennes sak, MEN jeg ville ikke like at kjæresten min hadde jentevenner som han nektet meg å møte, eller at han latet som om han ikke hadde noen kjæreste, for å trekke paralleller til det "virkelige" livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå