monja Skrevet 14. april 2003 #61 Del Skrevet 14. april 2003 Vi elsker dyr, og akkurat nå har vi to voffer og to chinchillaer (se avatar). Vi hadde også hest, men ikke nå for vi har ikke tid. Men vi skal ha hest igjen da, for det er nok den store favoritten.....Bare sveve over en eng på hesteryggen.......*drømmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 16. april 2003 #62 Del Skrevet 16. april 2003 Mitt favorittdyr et katt! Er ikke såå glad i hunder, men tanta til sambo har en rottweiler som er kjempesnill og kosete. Den liker jeg kjempegodt!! Så av hunderaser så må det vel bli Rottweiler som er min favoritt 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 17. april 2003 #63 Del Skrevet 17. april 2003 Mine favorittdyr: * Hester * Katter * Smågnagere (tamrotter, med andre ord!) * Endene som bor nede ved elven nedenfor der jeg bor (de tigger mat og klasker med sine små føtter bortover asfalten. Kjempefestlige!) * 8-armet blekksprut (de skifter farge og tekstur i huden og blir helt lik omgivelsene) * Kameleon (nesten like flink som den 8-armete blekkspruten) * Samboeren min (han er et sovedyr..!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. april 2003 #64 Del Skrevet 17. april 2003 Mitt favorittdyr et katt! Er ikke såå glad i hunder' date=' men tanta til sambo har en rottweiler som er kjempesnill og kosete. Den liker jeg kjempegodt!! Så av hunderaser så må det vel bli Rottweiler som er min favoritt 8)[/quote'] Rottweileren har fått et ufortjent dårlig rykte. Makan til kosedyr finnes ikke!! Ingenting er som en skikkelig Rottweilerkos om morran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 17. april 2003 #65 Del Skrevet 17. april 2003 Mine favoritter er: :D Delfiner de er så fine Pusekatt Har det hjemme hos mamma langhåret nydelig skogskatt :blunke: Hund,det skal jeg ha når jeg blir stor en hann rottweiler :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 17. april 2003 #66 Del Skrevet 17. april 2003 Jeg elsker KAMELER! De er deilige å ri på, har vakre øyne med laaange mørke øyevipper, er snille og lette å ha med å gjøre, og så har de så flotte poter - eller puter nærmeste som sier "floff" hver gang de setter foten ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mere Te Skrevet 17. april 2003 #67 Del Skrevet 17. april 2003 Tror mitt favorittdyr er katt. Har hatt mange katter og de er en herlig blanding av kosedyr/venn og selvstendig/vill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2003 #68 Del Skrevet 17. april 2003 Katt er mitt favorittdyr...de er så fascinerende! Og hadde jeg hatt mulighet skulle jeg forresten hatt en hest...Nesten like glad i hester som i katter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde Skrevet 18. april 2003 #69 Del Skrevet 18. april 2003 Min herlige Cavalier King Charles Spaniel ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 18. april 2003 #70 Del Skrevet 18. april 2003 Jeg har elsket dyr hele livet, alle dyr. (Trodde visst jeg kunne redde alle dyr i verden når jeg var liten..hehe) Men min definitive favoritt er HUND. Har vokst opp med hund som døde ifjor og jeg savner det sååå grusomt men vi har litt liten plass, tid og penger for tiden...bør nesten komme i fast jobb først. Men jeg hjelper til litt da...de hundene som ikke har noe hjem....slår to fluer i en smekk: hjelper på mitt hundesavn og jeg kan gjøre noe godt for de hundene som ikke har det sååå godt. Har dessuten en skjønn Chinchilla med massevis av personlighet :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå