Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2002 #21 Del Skrevet 30. mars 2002 Hadde en nydelig blandingskatt i 14 år. Hun var blanding av skogskatt og huskatt. Hun var svart og hvit og hadde verdens lengste barter Savner henne noe fryktelig enda det er snart 6 år siden hun døde, men det blir aldri noen annen pusseluss for meg. Hilsen kattemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 30. mars 2002 #22 Del Skrevet 30. mars 2002 Det må absolutt være KATTER !! Har to katter selv. En svart og hvit, og en helt grå! Vanelige huskatter. Syntes godt om hunder også. Kunne faktisk tenke meg hund når kattene en gang blir borte... *snufs..ikke tenke på det* Men samboer er ikke helt på gli med det. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakgårds-katta Skrevet 2. april 2002 #23 Del Skrevet 2. april 2002 KATTER!!!! Uten tvil, verdens mest elegante dyr, etter min mening. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #24 Del Skrevet 2. april 2002 mitt yndlingsdyr er hund!Eier en Shcæffer/buhundblanding men drømmer om Leonberger. (som jeg også sparer til)Ellers katt naturligvis En brannete hannkatt som jeg i mitt stille sinn kaller Herr Pedersen bor i garagen.Marsvin er også ett dyr jeg har stor sans for MASSE personlighet i en liten kropp. Hest har vi også Hun heter Tosca og er en Tungdøl.Venter føll m en Shetlandshingst medio mai.....(ikke planlagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 3. april 2002 #25 Del Skrevet 3. april 2002 Uten tvil - KATTER !! Selvstendige og elegante, kosete og myke. Åååå så glad jeg er i kattene mine...!!! En hund er heller ikke å forakte, lojale og gode som de er.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 5. april 2002 #26 Del Skrevet 5. april 2002 Katt! De er så herlig selvstendige og overlegne! Samtidig som de kan være kosete. Og så grasiøse... Liker også hunder som er store nok til at man kan ta dem med på lange ski- og fjellturer, men samtidig ikke så store at de spiser deg ut av huset. Egentlig liker jeg de fleste dyr.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linsi Skrevet 5. april 2002 #27 Del Skrevet 5. april 2002 I tillegg til min ekstreme interesse for hunder, må jeg si at deguser er ganske kule også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupzy Skrevet 23. april 2002 #28 Del Skrevet 23. april 2002 tja,favorittdyret mitt er defenitivt mitt ynglingsdyr... hesten vil nå jeg kalle menneskets beste venn da..hadde en nydelig hoppe en gang:) men hun er desverre gått bort nå,og kris: hester egner seg ikke som pølse.. katter er heller ikke å forakte,jeg har nå en nydelig perserjente:) hun er sø søt og snill,hver gang jeg er lei meg kommer hun malende og vil lissom trøste meg:) hund er også et fint dyr:) har nå en cavalier king charles spaniel:) kjempesøt:) liker også små gnagere da:) hamstre er fine,de har jeg hatt mange av.. har nå et søskenpar av rasen sibirsk blå perlemorsdverghamster.. nydelige,og et fint gemytt:) kaniner er også fine,nå har jeg 5 stk:) for øyeblikket ligger de ute i sola og koser seg,drev aktivt med kaninhopping en gang.. det var gøy:) Fisker er også flotte:) driver litt med det på hobbybasis da... har 3 akvarier og en fiskebolle har et akvarie på 58l med diverse tetrafisker og 2 maller,og et på 26 l med black molly og sølv molly med massevis av bebifisker,og så har jeg et på 12l med en flott kampfisk i,og i gullfiskbollen har jeg en vanlig gullfisk og to slørhaler:) som dere ser så er jeg en dyreelsker,de eneste dyrene jeg ikke kunne tenkt meg å ha er nok tarantella og diverse småkryp og slanger..de holder jeg meg langt borte fra:) jeg har også tidligere hatt to hetterotter da:) de var kule:) ikke så pene kanskje,men.... har også hatt diverse katter,hunder og kaniner tidligere, og noen hester til låns da:) nei dette får være nok skriving fra meg:)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 23. april 2002 #29 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg elsker hunder!!! De bør ikke være for store og "skumle" (jeg har stor respekt for schäfere). Har selv en cavalier king charles spaniel - verdens søteste & snilleste hund! Katter er søte å se på, men jeg liker ikke de skarpe klørne. Dessuten er jeg allergisk...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Skrevet 25. april 2002 #30 Del Skrevet 25. april 2002 Favorittdyrene mine er: Hest: Har ei Islandshoppe Hund: Scæferen vår Kanin: Har 2 stk+ en ørkenrotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 25. april 2002 #31 Del Skrevet 25. april 2002 Ingen har enda nevnt MINIGRIS!!! Dei er kjempesøte, dei minste blir slett ikkje så store, og dei er veldig reinslige. Faktisk meir reinslige enn hundar, og lettare å dressere. Og dersom ein har hus med hage og lite traffikk i nabolaget, kan ein sleppe dei ut for å lufte seg sjøl, som kattar. Dei er altetande, et gjerne hundefor og gulrotskrell (og til og med baconcrisp! huff....) Aldeles nusselige dyr, som lagar artige nøffe-lydar! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. april 2002 #32 Del Skrevet 25. april 2002 Apropos minigris, hva med denne? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. april 2002 #33 Del Skrevet 25. april 2002 Hege: Jeg har sansen for frilufts hunder Fordrar ikke katter; små, ekle "kryp", spør du meg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. april 2002 #34 Del Skrevet 25. april 2002 Hei Nikita! Ja, den grisen skulle dekke ethvert behov for kjælegris, hehe.. Selv foretrekker jeg hunder, har to selv. En Alaskan Malamute og en gatemix av schæfer og elghund. Hest har jeg også stor sans for, hadde en fjordhest en gang..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turte Skrevet 28. april 2002 #35 Del Skrevet 28. april 2002 Katt er klart best. De er kosete, selvstendige og dessuten smartere enn hunder. Hunder er skumle...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 28. april 2002 #36 Del Skrevet 28. april 2002 Wombat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 29. april 2002 #37 Del Skrevet 29. april 2002 Turte, hvis du mener at katter er smartere enn hunder, bør du komme en tur på besøk til oss. Tror du skal lete lenge etter en katt som er smartere enn vår lille cavalier!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fiona Skrevet 29. april 2002 #38 Del Skrevet 29. april 2002 Katter er kjempeherlige dyr, også er hester et dyr jeg bare MÅ ha Nå har jeg en nydelig og snill fjording, men desverre ingen katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turte Skrevet 29. april 2002 #39 Del Skrevet 29. april 2002 Grunnen til at jeg sier katter er smartere enn hunder er at de er mer selvstendig tenkende. Hvis eieren roper på en hund kommer den logrende dum som et brød, mens katten tenker først "skal jeg gidde å komme da?" før den bestemmer seg. Den vurderer først. Hunder gjør det eieren ber de om bare fordi eieren sier det, og ikke fordi de vil bestemme selv. Derfor er katter smartere enn hunder. Skjønner?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guro Skrevet 29. april 2002 #40 Del Skrevet 29. april 2002 Hehe - skjønner hva du mener, Turte, men jeg tror aldri vi to blir enige i den saken. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå